Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, το 310V μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με τα υπόλοιπα αδέλφια του, με το μονοκύλινδρο, τετράχρονο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο και ψεκαστό μοτέρ των 312 κ.εκ. να αποδίδει 35hp/9.500rpm και 3kg/7.500rpm.
Η μοτοσυκλέτα φέρει δισκόφρενα εμπρός-πίσω, ενώ τα ελαστικά που θα φοράει έχουν διαστάσεις 110/70-17 και 180/55-17! Πέρα από το κτηνώδες πίσω ελαστικό, εκεί που διαφέρει επίσης σημαντικά το 310V από τα υπόλοιπα 310, είναι στο μακρύ μεταξόνιο, που βρίσκεται στα 1.488mm, αντί των 1.390mm. Η σέλα βρίσκεται στα χαμηλά 720mm, το ρεζερβουάρ είναι 15 λίτρων, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας δίνεται στα 147 στεγνά κιλά.
Ο κορυφαίος εξοπλισμός είναι ίδιος με τα υπόλοιπα μοντέλα, κι έτσι το ABS είναι της Bosch, η εκκίνηση Keyless, τα φώτα Full LED, ο πίνακας οργάνων ψηφιακός TFT, οι εργονομικοί διακόπτες είναι φωτιζόμενοι, το πιρούνι είναι ανάποδο, το ψαλίδι αλουμινίου (προσέξτε την απίθανη… τρύπα στο μπροστινό του μέρος), κ.α. Πίσω το 310V φέρει 2 αμορτισέρ, ενώ η σέλα του συνεπιβάτη έχει και sissy-bar. Δείτε και την υπέροχα φάλτσα κομμένη απόληξη της εξάτμισης, που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα.
Αισθητικά το 310V θυμίζει αρκετά Ducati Diavel, με κάποιες διαφοροποιήσεις, ενώ αναμένεται να μοιράζεται και την κορυφαία ποιότητα κατασκευής με τα υπόλοιπα 310.Εις αναμονή τώρα περισσότερων πληροφοριών, σχετικά με τον χρόνο άφιξης του στην Ελλάδα, αν και δύσκολα θα το δούμε Ευρώπη το 2019 -πιο πιθανή είναι η άφιξη του το 2020.