SYM VF185 - Το υπέρ-παπί των 183 κυβικών & 17,7 hp στην Ελλάδα!


Μέσα στο 2018 η SYM παρουσίασε στη Μαλαισία, όπου η αγορά του παπιού μεσουρανεί, το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί του κόσμου, το VF3i με 183 κυβικά και με απόδοση 17,7 ίππων! Στην EICMA 2018 η SYM έδειξε την ευρωπαική έκδοση με το όνομα VF185, μοντέλο που όπως μάθαμε από την ελληνική αντιπροσωπεία έρχεται σύντομα και στην χώρα μας!

  • 14/11/2018

Το VF185 κυκλοφορεί σε 2 εκδόσεις στη Μαλαισία, στη στάνταρ και στην Special Edition. Αναμένουμε να δούμε αν θα έρθουν και οι 2 στην Ελλάδα, ενώ ο χρόνος άφιξης του VF185 μας ανακοινώθηκε πως θα είναι το πρώτο τρίμηνο του 2019!

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος και ψεκαστός με εναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και 4 βαλβίδες, 183 κ.εκ. και απόδοση 17,7 hp / 8.500 rpm και 1,56 Kgm /7.500 rpm, ενώ από ότι φαίνεται το VF3i έχει κανονικό υγρό πολύδισκο συμπλέκτη και κιβώτιο 6 σχέσεων! Αναμένουμε και εδώ να δούμε τυχόν διαφορές στις επιδόσεις, που θα φέρει η εφαρμογή των Euro 4 προδιαγραφών.

Στις αναρτήσεις το VF185 φοράει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με 80 mm διαδρομή ενώ πίσω έχει μονό αμορτισέρ με διαδρομή 32 mm.

Στα φρένα, το υπέρ-παπί της SYM διαθέτει έναν δίσκο 250 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, και πίσω έναν ακόμα δίσκο 200 mm. Από ότι φανταζόμαστε, για να εκπληρωθούν οι Euro 4 προδιαγραφές στην Ελλάδα, το VF θα φέρει σύστημα ABS τουλάχιστον στον μπροστινό τροχό.

Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κλασικά κάτω από τη σέλα, και έχει χωρητικότητα 7 λίτρων, που δίνει σύμφωνα με τη SYM αυτονομία 171 χλμ. Στην ουρά βρίσκονται και 2 όμορφες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.

Η SYM αναφέρει πως η τελική ταχύτητα του VF3i είναι 155 χλμ/ώρα, στο κοντέρ!

Στα όργανα ο Γκοτζίλα φέρει ένα στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων με κόκκινο στις 9.000 rpm και μια ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις κοντέρ, ταχύτητας κιβωτίου, στάθμης καυσίμου, ολικό και μερικούς χιλιομετρητές, βολτόμετρο, κλπ.

Τα φώτα είναι LED παντού, ενώ έχουμε και LED DRL.