Σε αυτά τα σχέδια βλέπουμε λοιπόν μια κατασκευή που αποτελείται από ένα πιρούνι – φορέα του τροχού, το οποίο στηρίζεται με παράλληλα αρθρωτά σκέλη στην βάση και στην κορυφή του. Τα σκέλη αυτά καταλήγουν σε ένα παράλληλο ως προς το πιρούνι – φορέα στέλεχος, σχηματίζοντας έτσι ένα τετράγωνο.
Τα “τετράγωνα στήριξης” των δύο μπροστινών τροχών συνδέονται μεταξύ τους με κάθετους αρθρωτούς συνδέσμους, επιτρέποντας έτσι την κλίση τους δεξιά και αριστέρα. Η δε ανάρτηση του κάθε τροχού, ένα μονό αμορτισέρ, είναι τοποθετημένο στην κορυφή αυτών των τετράγωνων στήριξης.
Όπως ήδη ειπώθηκε, πρόκειται για ένα αρκετά πολύπλοκο σύστημα και υποθέτουμε αρκετά βαρύ επίσης, το οποίο λόγο της σχεδιαστικής του φύσης, εκτείνει τους τροχούς πολύ μπροστά από τον κινητήρα του οχήματος στο οποίο θα προσαρμοστεί. Δεν φαίνεται να αποτελεί εξέλιξη του συστήματος που είχαμε δει στο πρωτότυπο Neowing, αφού η διάταξη του είναι εντελώς διαφορετική.
Τι ετοιμάζει λοιπόν η Honda;