Dunlop StreetSmart: Αφιερωμένο στις κλασικές μοτοσυκλέτες


Το StreetSmart απευθύνεται στoυς αναβάτες που αναζητούν ελαστικά σύγχρονης τεχνολογίας για τις κλασικές μοτοσυκλέτες τους.

  • 31/1/2013

Το StreetSmart απευθύνεται στoυς αναβάτες που αναζητούν ελαστικά σύγχρονης τεχνολογίας για τις κλασικές μοτοσυκλέτες τους. Το νέο αυτό ελαστικό απευθύνεται σε μια αγορά που παρουσιάζει ανοδικές τάσεις σε όλη την Ευρώπη.

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι κλασικές μοτοσυκλέτες συνεχίζουν να συνεπαίρνουν τους Ευρωπαίους και μόνο στη Γερμανία τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η μέση παλαιότητα των μοντέλων που κυκλοφορούν στους δρόμους αυξήθηκε από 12 σε 14 έτη μέσα σε μια περίοδο τεσσάρων μόλις ετών.

Τα δεδομένα υποστηρίζονται από στοιχεία πωλήσεων που έχουν συλλεχθεί από διάφορες ευρωπαϊκές αγορές και αποκαλύπτουν ότι πάνω από τις μισές πωλήσεις σε νευραλγικές ευρωπαϊκές αγορές αφορούν κλασικές μοτοσυκλέτες. Καθώς αυξάνεται η ζήτηση, η ανάγκη για ελαστικά με σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες για το δρόμο καθίσταται ακόμα πιο επιτακτική.

Σύμφωνα με τον Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle Business Unit, «τα στοιχεία της αγοράς μάς λένε σαφώς ότι οι περισσότεροι αναβάτες χρειάζονται ελαστικά σαν τα StreetSmart. Καθώς ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού στην Ευρώπη εισέρχεται πλέον στην ηλικιακή ομάδα των 50, παρατηρούμε αύξηση της ζήτησης για μοντέλα με κλασικό χαρακτήρα. Αυτή η ομάδα τροφοδοτεί εν μέρει τη ζήτηση για συμπληρωματικά προϊόντα αιχμής, συνεπώς τα ελαστικά StreetSmart βασίζονται ακριβώς σε αυτή την τάση».

Νέα τεχνολογία

Το StreetSmart δημιουργήθηκε σαν αναβάθμιση του Arrowmax GT501 Touring Bias και αντικαθιστά επίσης το Arrowmax D103. Συνδυάζει τις τελευταίες τεχνολογίες σε υλικά περιβλήματος και γόμας. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά βελτιωμένος χειρισμός και μεγαλύτερη άνεση, στοιχεία που δεν εμφανίζονται συχνά στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Το ελαστικό ενσωματώνει ολοκαίνουργια τεχνολογία γόμας με πυρίτιο για καλύτερο κράτημα σε ψυχρές και υγρές συνθήκες οδήγησης. Το συνολικό βάρος του ελαστικού μειώθηκε κατά 25% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του και οι μεγαλύτερες αυλακώσεις του πέλματος διασφαλίζουν βελτιωμένο κράτημα στο υγρό οδόστρωμα.

Για να βελτιώσει τη χιλιομετρική αντοχή, το πίσω ελαστικό του StreetSmart έχει μεγαλύτερο βάθος πέλματος, ενώ τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω διαθέτουν σχεδίαση με τόξο συντέμνουσας για καλύτερη αντοχή στη φθορά.

Το StreetSmart δεν εμπεριέχει απλά ορισμένες από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, αλλά έχει σχεδιαστεί επίσης με τα τελευταία εργαλεία μοντελοποίησης μέσω υπολογιστή. Η νέα τεχνολογία έδωσε την ευκαιρία στους σχεδιαστές του να συνταιριάσουν σε μεγάλο βαθμό το σχήμα του ελαστικού με και χωρίς πίεση, μειώνοντας σημαντικά τη συνολική κόπωση στο σκελετό.

Το StreetSmart σχεδιάστηκε για άρτια κατανομή της πίεσης στην επιφάνεια, ενώ παράλληλα την μείωσε κατά 16% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.