ΜοtoGP: "Xαμόγελα" από Yamaha και Suzuki


Oι εργοστασιακές ομάδες της Yamaha και της Suzuki ολοκλήρωσαν με επιτυχία αυτή τη φορά τις τριήμερες δοκιμές στην πίστα Σεπάνγκ της Μαλαισίας. Να σας θυμίσουμε ότι πριν μερικές ημέρες, οι δυο τους πάλι, είχαν βρεθεί ξανά στην Ισπανία στην πίστα Χερέθ και η δυνατή βροχή τους είχε χαλάσει τα σχέδια.
  • 2/12/2003
&00 Oι εργοστασιακές ομάδες της Yamaha και της Suzuki ολοκλήρωσαν με επιτυχία αυτή τη φορά τις τριήμερες δοκιμές στην πίστα Σεπάνγκ της Μαλαισίας. Να σας θυμίσουμε ότι πριν μερικές ημέρες, οι δυο τους πάλι, είχαν βρεθεί ξανά στην Ισπανία στην πίστα Χερέθ και η δυνατή βροχή τους είχε χαλάσει τα σχέδια.
Τώρα όμως η Suzuki κατάφερε να δοκιμάσει τα νέα ελαστικά της Bridgestone, υπεγράφη συμφωνία μεταξύ τους, ενώ η Yamaha η νέα ομάδα του Bαλεντίνο Ρόσι, συνέχισε την εξέλιξη του νέου πλαισίου τύπου Deltabox που θα κάνει ντεμπούτο για πρώτη φορά στον αγώνα της Βαλένθια.
Για την ομάδα της Suzuki, το "παρών" έδωσαν οι Τζον Χόπκινς παρέα με τον δοκιμαστή και Ιάπωνα στην καταγωγή Κοσούκο Ακιόσι αντικαθιστώντας τον Κένι Ρόμπερτς. Οι δυο τους εντυπωσιάστηκαν από την απόδοση των νέων ελαστικών. Αυτό αποδεικνύεται και από το χρόνο που σημείωσε ο πρώτος, ο οποίος ήταν καλύτερος από αυτόν που είχε σημειώσει ο Κένι Ρόμπερτς τον Οκτώβριο κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του αγώνα.
"Έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τη λειτουργία των ελαστικών. Μας έδωσαν ένα θετικό μήνυμα μέσα στη χειμερινή διακοπή, παρά τις αμφιβολίες που είχαμε. Εντυπωσιάστηκα στους πρώτους γύρους. Τα ελαστικά παίζουν σπουδαίο ρόλο, κρατάνε πολύ καλά και μπορούσα να κάνω χρόνους πολύ πιο ανταγωνιστικούς από αυτούς στην αρχή της χρονιάς. Θα αποβεί μία πολύ ενδιαφέρουσα συνεργασία με την ομάδα αυτή", τόνισε ο Χόπκινς.
Για την ομάδα της Yamaha, o Κάρλος Τσέκα έκανε ανάπτυξη ελαστικών της Michelin στο μπροστινό σύστημα με το νέο πλαίσιο της M1. Η Yamaha όμως παρά την απουσία του Βαλεντίνο Ρόσι έκανε αισθητή την παρουσία της, αφού εκτός του Ισπανού στην Μαλαισία βρέθηκαν και ακόμη δύο αναβάτες. Οι Νόρικ Άμπε και Νοριχίκο Φουτσιβάρα που δοκίμασαν τα νέα ελαστικά αλλά και το νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου της Magneti Marelli.
"Κουράστηκα πολύ", είπε ο Τσέκα που την Κυριακή συμπλήρωσε συνολικά 60 γύρους. Χθες (Σάββατο) ήταν πολύ καλύτερα από την Παρασκευή, και σήμερα (Κυριακή) ήταν το ακόμα πιο καλά. Δοκίμασα νέα γόμα ελαστικών εμπρός, τόσο με το πλαίσιο του 2003 όσο και με το νέο. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος γιατί συλλέξαμε χρήσιμες πληροφορίες για τους μηχανικούς της Yamaha και της Μichelin σε συνδυασμό με το νέο πλαίσιο", είπε Κάρλος Τσέκα.

Bασίλης Χειλάκης