Ηοnda RCV211 και Yamaha OW-M1


GP ο κορυφαίος θεσμός αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλετών, αλλάζει οριστικά μορφή και από το 2002 οι κινητήρες θα είναι τετράχρονοι! Η Honda εξελίσσει έναν υβριδικό V5 κινητήρα, τριών κυλίνδρων εμπρός και δύο πίσω, χωρητικότητας 820 κ.εκ και απόδοσης 250 ίππων. Η Υamaha αντίθετα, έναν εικοσαβάλβιδο εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα, με πλαίσιο από την δίχρονη YZR-500. Το e-go.gr σας μεταφέρει στα μονοπάτια της εξέλιξης των δύο εταιριών με την βοήθεια των φωτογραφιών!
  • 1/9/2001
HTMLPublish/auto_moto/gp2002.html