Π. Π. Ταχύτητας: Με διαφορετικό...χρώμα


Το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα είχε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών, στην γνώριμη πλέον και "αγαπημένη" πίστα του αεροδρόμιου της Τρίπολης. Όλα έμοιζαν διαφορετικά στην "θρυλική" πίστα, πολλές συμμετοχές, περισσότεροι από 2.000 θεατές και ανοιξιάτικος καιρός, που συνδυάστηκαν με έντονο συναγωνισμό, πλούσιο θέαμα και πολλά απρόοπτα.
  • 23/4/2004
&00 Το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα είχε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών, στην γνώριμη πλέον και "αγαπημένη" πίστα του αεροδρόμιου της Τρίπολης. Όλα έμοιζαν διαφορετικά στην "θρυλική" πίστα, πολλές συμμετοχές, περισσότεροι από 2.000 θεατές και ανοιξιάτικος καιρός, που συνδυάστηκαν με έντονο συναγωνισμό, πλούσιο θέαμα και πολλά απρόοπτα.

Νέοι αγωνιζόμενοι
Ο Μιχ. Κύριος ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, αφού έφυγε μπροστά από τον τέταρτο γύρο και σχεδόν δεν απειλήθηκε από κανέναν. Πίσω του, οι μάχες ανάμεσα στον Βικτ. Κοκκώνη (2ος στον αγώνα) και τον Χαλκιδαίο - άρτι αφιχθέντα από το πρωτάθλημα Supermoto - Μιχ. Μιμίκο (3ος στον αγώνα, που εντυπωσίασε στην αρχή κρατώντας τα σκήπτρα για 3-4 γύρους), ήταν συγκλονιστικές και ξεσήκωσαν τον κόσμο.

125 Racing
Η ψυχή του πρωταθλητή Ι. Τζωρτζόπουλου μίλησε, αφού άντεξε στο ανελέητο κυνηγητό του επανεμφανιζόμενου (και παλιού πρωταθλητή της κατηγορίας) Ι. Κόλλια. Από τον πρώτο έως τον τελευταίο γύρο, οι δύο αναβάτες προσέφεραν έντονες συγκινήσεις, με την καρό σημαία του τερματισμού να τους βρίσκει με διαφορά μόλις 0.273 του δευτερόλεπτου. Πολύ καλή εμφάνιση και 3η θέση για τον Αλ. Γιαλουράκη από τη Ρόδο.

250 Racing
Αγώνας με πολλές πτώσεις, άκυρες εκκινήσεις και φοβερό θέαμα, που προσέφερε δυνατές συγκινήσεις από την αρχή μέχρι το τέλος. Με τους Μ. Ταγκλή (πρωταθλητή στην κατηγορία Νέων αναβατών το 2003) και Α. Παργινό (3ο πέρσι στα 250 Racing) να βρίσκονται εκτός μάχης από πολύ νωρίς, αλλά και με την απουσία του Γ. Πρεβεζάνου (2ος στα 250 Racing το 2003), θα περίμενε κανείς μια άνετη επικράτηση, όπερ και έγινε, από τον πρωταθλητή του 2003 Μ. Σιφναίο. Φοβερή εμφάνιση για τον επανεμφανιζόμενο Σ. Στεφανή, που αν και ξεκίνησε από την τελευταία θέση, κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την 2η θέση, οδηγώντας καταπληκτικά. Στην 3η θέση ο "Max", ελάχιστα δευτερόλεπτα πιο πίσω.

Supersport (SS) 600
Μια μάχη άνευ προηγούμενου, ανάμεσα στον πρώτο και τον δεύτερο του πρωταθλήματος 2003, μια μάχη που κράτησε κυριολεκτικά από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο γύρο. Ο πρωταθλητής Αλκ. Σινιώρης έφυγε μπροστά, γρήγορα όμως τον πλησίασε ο Αλ. Παπαγεωργίου και άρχισαν οι μεταξύ τους εναλλαγές στην πρωτιά, γύρο με το γύρο, προσφέροντας ένα μαγικό θέαμα. Οι πιο αργοί αναβάτες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο, καθόσον ένα γύρο πριν το τέλος "μπλέχτηκαν" ανάμεσα σε Παπαγεωργίου και Σινιώρη, με αποτέλεσμα να κερδίσει ο πρώτος με διαφορά μόλις 0.668 του δευτερόλεπτου! Επικές οι μάχες και για τις πιο πίσω θέσεις, με τον νικητή των 125 Racing Ι. Τζωρτζόπουλο να εντυπωσιάζει και να ανεβαίνει στην 3η θέση του βάθρου.

Stocksport
Αν όχι ο καλύτερος, τότε σίγουρα ένας από τους πλέον δραματικούς αγώνες όλων των εποχών για τα ελληνικά δρώμενα! Ένας καταπληκτικός Α. Τσουκαλάς, που αν και ξεκίνησε από την τέταρτη θέση, κατάφερε σιγά σιγά να περάσει μπροστά! Το εντυπωσιακό είναι πως τη στιγμή που πέρασε πρώτος (και αναλογίζεστε τι σημαίνει αυτό όταν πίσω σου έχεις αναβάτες σαν τον Ι. Μπούστα, τον Σ. Χριστοδούλου και τον Σ. Σινιώρη) πίστεψε ότι η μοτοσυκλέτα του έχει πρόβλημα, έκοψε ρυθμό, πέρασε ξανά στην τέταρτη θέση και - όταν συνειδητοποίησε ότι η μοτοσυκλέτα του ήταν εντάξει - άνοιξε το γκάζι και ...ξαναβρέθηκε στην 1η θέση!
Δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα ο Ι. Μπούστας και ο Σ. Χριστοδούλου (αμφότεροι με πρόβλημα στην επιλογή ελαστικών), ενώ μεγάλος άτυχος του αγώνα αποδείχθηκε ο περσινός πρωταθλητής Σ. Σινιώρης, που μια ποινή Stop & Go λόγω αντικανονικής εκκίνησης αλλά και μια -ευτυχώς ανώδυνη για τον ίδιο- πτώση τον έφεραν πίσω στην κατάταξη (7ος).
O επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 9 Μαϊου στην πίστα των Μεγάρων ξανά ύστερα από πέντε χρόνια.

Ν. Β.