Triumph Daytona 955i


H Triumph προχώρησε στην αναβάθμιση της Daytona. Ο απώτερος σκοπός ήταν να περιοριστεί το βάρος, να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα, αλλά και να βελτιωθεί η εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Η νέα Daytona είναι μια ιδιαίτερα προσεγμένη μοτοσικλέτα και παράλληλα διατηρεί την τιμή της παλιάς. Έτσι τα 4.850.000δρχ θεωρούνται λογική τιμή αν σκεφτεί κανείς πως εν μέρει πρόκειται για μια καινούρια μοτοσικλέτα.
  • 8/6/2001
H πρώτη μοτοσικλέτα της Triumph με την θρυλική ονομασία Daytona παρουσιάστηκε το 1991, αποσπώντας ιδιαίτερα κολακευτικές κριτικές από τον Τύπο και το κοινό. Τα χρόνια όμως πέρασαν και η Yamaha με την Suzuki με τις YZF R1 και GSX 1000 R αντίστοιχα τοποθέτησαν τον πήχη πολύ ψηλά.
Κι όταν μιλάμε για τους κορυφαίους του είδους, τότε δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις τα δικά τους βήματα. Μη έχοντας άλλη επιλογή, η Triumph προχώρησε στην αναβάθμιση της Daytona. Ο απώτερος σκοπός ήταν να περιοριστεί το βάρος, να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα, αλλά και να βελτιωθεί η εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Το τελευταίο επιτεύχθηκε και με το παραπάνω, χωρίς βεβαίως να αλλάξει ο γνώριμος χαρακτήρας της Daytona. Απλά η Daytona έγινε περισσότερο αιχμηρή και επιθετική από ποτέ.
Κατά τα άλλα επανασχεδιάστηκαν αρκετά τμήματα του κινητήρα. Το πλαίσιο, σήμα κατατεθέν παραμένει ως έχει, έχουν όμως αλλαχτεί τα χαρακτηριστικά της γεωμετρίας του καθιστώντας την μοτοσικλέτα περισσότερο ευέλικτη. Ο τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει πλέον 19 παραπάνω ίππους, αγγίζοντας τους 128 και το βάρος περιορίστηκε στα 188 κιλά.
Η νέα Daytona είναι μια ιδιαίτερα προσεγμένη μοτοσικλέτα και παράλληλα διατηρεί την τιμή της παλιάς. Έτσι τα 4.850.000δρχ θεωρούνται λογική τιμή αν σκεφτεί κανείς πως εν μέρει πρόκειται για μια καινούρια μοτοσικλέτα.