ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
SYM

TEST – SYM HD300 F4s 2019 7/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Αναβάθμιση πάνω σε δοκιμασμένες βάσεις

To νέο HD300, βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό πάνω στο Citycom S 300, φέροντας το ίδιο πλαίσιο και τον ίδιο κινητήρα. Έχει σημειωθεί μια γενναία μείωση στα κιλά, με το νέο HD300 να είναι κατά 15 κιλά ελαφρύτερο του Citycom S 300 (174 έναντι 189 κιλών), κάτι που οφείλεται εν πολλοίς, στην πιο λεπτή και κομψή σιλουέτα του HD300. Το HD300, έχει πιο αστικό προσανατολισμό και οι γραμμές του είναι πιο εκλεπτυσμένες.

 Συγκρίνοντας τα όποια διαθέσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο  μοντέλων, το ύψος της σέλας, η απόσταση από το έδαφος, το μεταξόνιο αλλά και η αναλογική ποσόστωση στην κατανομή βάρους μπροστά και πίσω, δεν παρουσιάζουν καμία απολύτως διαφορά.  

 Σε ότι αφορά στα υπόλοιπα περιφερειακά, τα φρένα έχουν επίσης τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά, δηλαδή μιλάμε για δίσκους 288 και 260 χλστ., μπροστά και πίσω αντιστοίχως, ελεγχόμενους από δικάναλο ABS, ενώ οι αναρτήσεις είναι επίσης ίδιες, συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο μονά αμορτισέρ. 

Οι τροχοί με διάμετρο 16 ιντσών μπροστά και πίσω, φέρουν ελαστικά διαστάσεων 110/70-16 και 140/70-16.  Συνοψίζοντας λοιπόν, θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα ελαφρύτερο και πιο λιτό Citycom S 300. 

Καλοφτιαγμένο, πρακτικό και άνετο 

Η σχεδίαση του HD300, είναι σύγχρονη και κυριαρχείται από τις “ρευστές” γραμμές στα πλαστικά. Πρόκειται για ένα όμορφο scooter το οποίο συμπλέει με τα σημερινά αισθητικά πρότυπα, 

Στους αποθηκευτικούς χώρους τώρα, κάτω από την σέλα, θα φιλοξενηθεί ένα full face κράνος και θα περισσέψει χώρος για αρκετά πράγματα επιπλέον. Στην δεξιά πλευρά της ποδιάς βρίσκεται ένα ντουλαπάκι, το οποίο κλειδώνει. Χωρά αρκετά πράγματα και προσφέρει επίσης και παροχή USB για την φόρτιση συσκευών, ενώ σε αυτό έχει τοποθετηθεί και αντικλεπτικός διακόπτης που στην θέση OFF αποτρέπει την εκκίνηση του scooter. 

Yπάρχει επίσης ο κλασικός πτυσσόμενος γάντζος στην ποδιά για το κρέμασμα τσαντών και στην ουρά, καλαίσθητη σχάρα, η οποία είναι απόλυτη συμβατή με τα συστήματα στερέωσης Top Case των εταιρειών SHAD και GIVI.   

Η θέση οδήγησης δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις, οι προσφερόμενοι χώροι και η εργονομία, ανταποκρίνονται στα συνήθη standard της κατηγορίας. Άνετη η σέλα και το αυτό ισχύει και για το τμήμα του συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στην διάθεση του πτυσσόμενα φαρδιά μαρσπιέ σε καλή θέση και εργονομικές χειρολαβές για την στήριξη του. 

Οδηγώντας

Το γεγονός ότι το HD300 μοιράζεται πολλά με το Citycom 300 αλλά είναι παράλληλα 15 κιλά ελαφρύτερο, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αίσθηση που εισπράττει κανείς όταν το οδηγά. Το χαρακτηριστικό στο οποίο το HD300 διαπρέπει, είναι η περιβόητη ποιότητα κύλισης, όπου η λειτουργία των αναρτήσεων η γεωμετρία και το στήσιμο η στιβαρότητα η απουσία κραδασμών, καθώς και  η άνεση, συνδυάζονται σε ισορροπία μεταξύ τους, διαμορφώνουν την ποιότητα κύλισης. 

Ο κινητήρας του ΗD300 είναι ο γνωστός υγρόψυκτος μονοκύλινδρος F4 της SYM, που έχει δοκιμαστεί και έχει αποδείξει την άξια του σε προγενέστερα μοντέλα της εταιρείας. Τα 278,3 κ.εκ. της χωρητικότητας του, αποδίδουν 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. τιμές που ανάγουν το scooter, σε ένα από τα ισχυρότερα της κατηγορίας! Στην πράξη, ο κινητήρας αποδείχθηκε “γεμάτος” σε όλο το φάσμα των στροφών της λειτουργία του, χωρίς να καταγραφούν “τρύπες” η ανομοιομορφία στον τρόπο που έβγαζε την ισχύ του, η οποία μεταφέρεται στο πίσω ελαστικό γραμμικά.

Εντός πόλης, το HD300 μπορεί –ως οφείλει- να οδηγηθεί πολύ γρήγορα. Τα -15 κιλά βάρους εδώ κάνουν μεγάλη διαφορά, με το scooter να εκτελεί πιο άμεσα τις εντολές που το δίνει ο οδηγός του. Φυσικά μοντέλα στα 200 και 125 κ.εκ. έχουν ακόμα πιο ελαφριά αίσθηση, ωστόσο αυτό που δεν έχουν είναι την σιγουριά που “αποπνέει” το HD300, ειδικά από το μπροστινό του.

Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, με αστική ήπια οδήγηση, το HD300 σημείωσε μια μέση τιμή στα 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αν όμως τα δρομολόγια γίνονται κατά κύριο λόγο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, τότε η κατανάλωση μπορεί να φτάσει τα 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ. πολύ εύκολα. 

Full HD!

Το HD300 είναι καλύτερο σε κάθε σημείο από τις προγενέστερες εκδόσεις και αυτό δεν έχει να κάνει απλά με την μεγαλύτερη χωρητικότητα. Ολοκληρωμένο και απόλυτα ισορροπημένο δείχνει έτοιμο να πέσει στην μάχη μιας κατηγορίας αρκετά δύσκολης και απαιτητικής. Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον ανταγωνισμό και οι όποιες παρατηρήσεις αφορούν σε περιορισμένης έκτασης θέματα αισθητικής και φινιρίσματος, που δεν έχουν μεγάλη σημασία. Το κόστος αγοράς  του, συγκαταλέγεται στα χαμηλότερα της κατηγορίας, χωρίς όμως να βρίσκεται μόνο του πλέον σε αυτό το τιμολογιακό πλαφόν. Οι υποψήφιοι αγοραστές, θα πρέπει φυσικά να εξετάσουν όλες τις επιλογές, αυτό είναι το σωστό. Το λάθος, θα ήταν να μην συμπεριλάβουν το ΗD300 στην αναζήτηση τους. Το αξίζει.     

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 13/5

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • SYM 7/5

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 24/4

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6/2018

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.