MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
2018 SYM JET14 200 EURO 4

Test Ride: SYM Jet14 200 29/4/2018

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ένα Mini-GT scooter με ενδιάμεσους τροχούς, ούτε πολύ μικρούς, ούτε πολύ μεγάλους, στις 14 ίντσες, ένα scooter που φιλοδοξεί να απαντήσει μεταξύ άλλων στο Honda PCX 125-150 και στο Yamaha NMAX, προτάσσοντας ως όπλα την χαμηλή τιμή και την αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση του, δίπλα στην κορυφαία ποιότητα κατασκευής του, ως αντίμετρα στην προηγμένη τεχνολογία των άνω αντιπάλων του.

Το Jet14 (14 από τις ίντσες των τροχών) έρχεται σε 5 χρώματα, ενώ το scooter δοκιμής ήταν σε ένα υπέροχο... μελιτζανί χρώμα, που η SYM ονομάζει Mat Brown. Τα υπόλοιπα χρώματα είναι μαύρο, κόκκινο, λευκό και μπλε.

Η εμφάνιση του Jet14 είναι ιδιαίτερα αιχμηρή και επιθετική, με σπορ γονίδια και χαμηλή έως ανύπαρκτη ζελατίνα. Οι διπλοί προβολείς – μάτια της γάτας δίνουν μία ακόμα καλαίσθητα σπορ νότα στο Jet14, ενώ σπορ νότα δίνει και ο μπροστινός δίσκος-μαργαρίτα. Ο πίσω δίσκος είναι συμβατικός. 

Το ABS που φοράει τo Jet 14 είναι το οικονομικό μοντέλο της Bosch, ένα μονοκάναλο σύστημα, για τον εμπρός μόνο τροχό. Παρόλα αυτά, όπως έχει αποδειχτεί, οι περισσότερες πτώσεις με δίκυκλο αφορούν στον μπροστινό τροχό, οπότε η ασφάλεια του χρήστη ανεβαίνει στο κατακόρυφο, ακόμα και έτσι. 

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, όπως και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, ενώ το τελικό έχει ένα προστατευτικό με carbon look, όμορφη λεπτομέρεια. Όμορφο όμως και ποιοτικό είναι και το ανάγλυφο σήμα της SYM μπροστά.

Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο τα εμπρός φωτιστικά σώματα θέσης όσο και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED. Τα φώτα πορείας διαθέτουν συμβατικούς λαμπτήρες.

Οι 14 ίντσες ισορροπούν ανάμεσα στην ευελιξία και στη σταθερότητα, ενώ επιτρέπουν στην SYM την δημιουργία μεγαλύτερου αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, όπου χωράει ένα full-face κράνος. Κάτω από τη σέλα θα βρείτε και έναν αντικλεπτικό διακόπτη, που όταν έχετε ενεργοποιήσει, το JET14 δεν παίρνει μπροστά.

Η επίπεδη -σχετικά στενή- ποδιά και ο αναδιπλούμενος γάντζος συνδυάζονται με το ντουλαπάκι που κλειδώνει στην ποδιά, με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά και με τη σχαρίτσα του Jet14 χαρίζοντας πολλούς πόντους χρηστικότητας στο scooter της SYM. 

Το αναδιπλούμενο κλειδί θα βοηθήσει τους ψηλότερους αναβάτες να βολέψουν τα γόνατα τους, ώστε εκείνα να μη βρίσκουν πάνω στο κλειδί που είναι στον διακόπτη, αν και προσωπικά, με ύψος 1.70, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα όσον αφορά στους χώρους και στις διαστάσεις του scooter. Μπορώ να πω πως ήταν... ταμάμ για μένα.

Το βάρος μπορεί να ακούγεται σχετικά ανεβασμένο στα 134 κιλά, ειδικά όταν μιλάμε για αερόψυκτο μοτέρ, όμως οι μάζες είναι χαμηλά τοποθετημένες και το JET14 αποδεικνύεται εξαιρετικά μανιτζέβελο και εύκολο σε ελιγμούς και καθημερινή συμβίωση.

Η πολύ άνετη και φαρδιά σέλα είναι 2 επιπέδων ενώ τα μεταλλικά μαρσπιέ συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια μικρή σχάρα που διαθέτει και δυο λειτουργικές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.

Στις αναρτήσεις το JET14 φοράει ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά, ενώ πίσω έχει 2 αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης. Απλά, δοκιμασμένες και οικονομικές λύσεις.

Στα όργανα το JET14 διαθέτει 3 οθόνες, με την κεντρική να προβάλλει αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου, την αριστερή να προβάλλει επίσης αναλογικά τη στάθμη της βενζίνης και τη δεξιά να έχει τις υπόλοιπες, ψηφιακές ενδείξεις.

Οι ενδείξεις των οργάνων είναι αρκετά λιτές, και σε αυτά, πέρα από το κοντέρ και την ένδειξη βενζίνης θα βρούμε ρολόι, βολτόμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή και ένδειξη στροφών κινητήρα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΒΙΚΕΙΤ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4/2018

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.