ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 SYM JET14 200 EURO 4

Test Ride: SYM Jet14 200 29/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ένα Mini-GT scooter με ενδιάμεσους τροχούς, ούτε πολύ μικρούς, ούτε πολύ μεγάλους, στις 14 ίντσες, ένα scooter που φιλοδοξεί να απαντήσει μεταξύ άλλων στο Honda PCX 125-150 και στο Yamaha NMAX, προτάσσοντας ως όπλα την χαμηλή τιμή και την αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση του, δίπλα στην κορυφαία ποιότητα κατασκευής του, ως αντίμετρα στην προηγμένη τεχνολογία των άνω αντιπάλων του.

Το Jet14 (14 από τις ίντσες των τροχών) έρχεται σε 5 χρώματα, ενώ το scooter δοκιμής ήταν σε ένα υπέροχο... μελιτζανί χρώμα, που η SYM ονομάζει Mat Brown. Τα υπόλοιπα χρώματα είναι μαύρο, κόκκινο, λευκό και μπλε.

Η εμφάνιση του Jet14 είναι ιδιαίτερα αιχμηρή και επιθετική, με σπορ γονίδια και χαμηλή έως ανύπαρκτη ζελατίνα. Οι διπλοί προβολείς – μάτια της γάτας δίνουν μία ακόμα καλαίσθητα σπορ νότα στο Jet14, ενώ σπορ νότα δίνει και ο μπροστινός δίσκος-μαργαρίτα. Ο πίσω δίσκος είναι συμβατικός. 

Το ABS που φοράει τo Jet 14 είναι το οικονομικό μοντέλο της Bosch, ένα μονοκάναλο σύστημα, για τον εμπρός μόνο τροχό. Παρόλα αυτά, όπως έχει αποδειχτεί, οι περισσότερες πτώσεις με δίκυκλο αφορούν στον μπροστινό τροχό, οπότε η ασφάλεια του χρήστη ανεβαίνει στο κατακόρυφο, ακόμα και έτσι. 

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, όπως και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, ενώ το τελικό έχει ένα προστατευτικό με carbon look, όμορφη λεπτομέρεια. Όμορφο όμως και ποιοτικό είναι και το ανάγλυφο σήμα της SYM μπροστά.

Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο τα εμπρός φωτιστικά σώματα θέσης όσο και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED. Τα φώτα πορείας διαθέτουν συμβατικούς λαμπτήρες.

Οι 14 ίντσες ισορροπούν ανάμεσα στην ευελιξία και στη σταθερότητα, ενώ επιτρέπουν στην SYM την δημιουργία μεγαλύτερου αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, όπου χωράει ένα full-face κράνος. Κάτω από τη σέλα θα βρείτε και έναν αντικλεπτικό διακόπτη, που όταν έχετε ενεργοποιήσει, το JET14 δεν παίρνει μπροστά.

Η επίπεδη -σχετικά στενή- ποδιά και ο αναδιπλούμενος γάντζος συνδυάζονται με το ντουλαπάκι που κλειδώνει στην ποδιά, με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά και με τη σχαρίτσα του Jet14 χαρίζοντας πολλούς πόντους χρηστικότητας στο scooter της SYM. 

Το αναδιπλούμενο κλειδί θα βοηθήσει τους ψηλότερους αναβάτες να βολέψουν τα γόνατα τους, ώστε εκείνα να μη βρίσκουν πάνω στο κλειδί που είναι στον διακόπτη, αν και προσωπικά, με ύψος 1.70, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα όσον αφορά στους χώρους και στις διαστάσεις του scooter. Μπορώ να πω πως ήταν... ταμάμ για μένα.

Το βάρος μπορεί να ακούγεται σχετικά ανεβασμένο στα 134 κιλά, ειδικά όταν μιλάμε για αερόψυκτο μοτέρ, όμως οι μάζες είναι χαμηλά τοποθετημένες και το JET14 αποδεικνύεται εξαιρετικά μανιτζέβελο και εύκολο σε ελιγμούς και καθημερινή συμβίωση.

Η πολύ άνετη και φαρδιά σέλα είναι 2 επιπέδων ενώ τα μεταλλικά μαρσπιέ συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια μικρή σχάρα που διαθέτει και δυο λειτουργικές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.

Στις αναρτήσεις το JET14 φοράει ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά, ενώ πίσω έχει 2 αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης. Απλά, δοκιμασμένες και οικονομικές λύσεις.

Στα όργανα το JET14 διαθέτει 3 οθόνες, με την κεντρική να προβάλλει αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου, την αριστερή να προβάλλει επίσης αναλογικά τη στάθμη της βενζίνης και τη δεξιά να έχει τις υπόλοιπες, ψηφιακές ενδείξεις.

Οι ενδείξεις των οργάνων είναι αρκετά λιτές, και σε αυτά, πέρα από το κοντέρ και την ένδειξη βενζίνης θα βρούμε ρολόι, βολτόμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή και ένδειξη στροφών κινητήρα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΒΙΚΕΙΤ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.

  • ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018 25/4

    2018 KTM DUKE: 250 ποιοτικά κυβικά σε τιμή 125!

    Η οικογένεια Duke αριθμεί πλέον 7 μοντέλα, από 125 έως 1.290 κυβικά. Το KTM 250 Duke έρχεται το 2018 και στην Ελλάδα, με κορυφαίο εξοπλισμό και αντίστοιχα υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε τιμή που συνήθως βρίσκονται τα μοντέλα των 125 κυβικών!

  • DUCATI 21/4

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4 18/4

    Δοκιμάζουμε το νέο Symphony ST 200i ABS

    Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017 (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • TEST RIDE BMW G 310 GS 16/4

    BMW G 310 GS: Η πολυπόθητη καθημερινή περιπέτεια

    Μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με στιλιστικά στοιχεία GS & κορυφαία ποιότητα BMW, οικονομική σε τιμή, κατανάλωση και συντήρηση και παράλληλα εύκολη, φιλική και χρηστική, που οδηγείται με Α2 δίπλωμα, και σας παίρνει από το χέρι” για να ζήσετε κι εσείς εύκολα την...

  • ΗONDA 21/3

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.