TEST – Kawasaki W800 2019


ΤΟ 1999 Η KAWASAKI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ W650, ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΝΕΙ ΦΟΡΟ ΤΙΜΗΣ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ “W” ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1960, ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ AKASHI. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ, ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2018, ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ. 

  • 2/10/2019

Το πλαίσιο, παρά το ότι έμεινε απαράλλαχτο σχεδιαστικά, φέρει ατσάλινους σωλήνες μεγαλύτερης διατομής και με παχύτερα τοιχώματα, ενισχύοντας έτσι την ακαμψία του. Φυσικά, ως Euro 4 μοντέλο, το W800 εξοπλίζεται με δικάναλο ABS. 

Σε ότι αφορά στα του κινητήρα, δεν σημειώθηκαν αλλαγές.  Αερόψυκτος και ψεκαστός, δικύλινδρος σε σειρά, χωρητικότητας 773 κ.έκ., με 360ο χρονισμό ανάφλεξης. Η υποτετράγωνη φύση παραμένει (ευνοεί την ροπή και την απόδοση χαμηλά), με διάμετρο 77mm και διαδρομή 83mm στα πιστόνια του, ενώ παραμένει επίσης και ο άξονας με τα κωνικά γρανάζια, για την κίνηση του μονού εκκεντροφόρου που ανοιγοκλείνει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η απόδοση είναι 48 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. (35 kW, άρα κατάλληλο για οδήγηση από κατόχους Α2 διπλώματος), ενώ η ροπή αγγίζει τα 6,4 kg-m, στις μόλις 4.800 σ.α.λ.  

Το W800 παραμένει μια όμορφη μοτοσυκλέτα, απλά η σημερινή του μορφή είναι “μινιμαλιστική”. Ο κινητήρας είναι ένα από τα πιο “γλυκά” μηχανικά σύνολα της αγοράς και δεν έχει ίχνος από “γρέζι” και τραχύτητα. Ο συμπλέκτης είναι πολύ – πολύ “μαλακός” στην χρήση του και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο “αέρινο”. Στο ίδιο μήκος κύμματος με τα κύρια μηχανικά μέρη, βρίσκονται και τα υπόλοιπα στοιχεία της μοτοσυκλέτας.

 Τα φρένα, είναι σε πλήρη ισορροπία με την μοτοσυκλέτα. Έχουν όση ισχύ χρειάζεται και την αποδίδουν με γραμμικότητα.. Το W800 δεν είναι η μοτοσυκλέτα που θα σε ωθήσει να πας γρήγορα, η χαλαρή βόλτα είναι το τέμπο  που του ταιριάζει και αυτό που διακριτικά και με τον τρόπο του, επιβάλει.  Η μοτοσυκλέτα έχει πολύ ελαφριά αίσθηση, το τιμόνι κόβει πολύ και παρά του ότι είναι αρκετά πλατύ, δεν σε “φρακάρει” μέσα στην κίνηση. Στο ταξίδι, τα πράγματα δεν αλλάζουν, η φιλοσοφία παραμένει η ίδια. Χαλαρά και απολαυστικά. Στις εθνικές πας άνετα με 120 – 130 χλμ./ώρα, με τον κινητήρα να εκπέμπει έναν “βόμβο” και τον αέρα να μην ενοχλεί. 

Το W800, έχει τον δικό του χαρακτήρα και την δική του μοναδική αίσθηση και αυτό που κάνει, το κάνει εξαιρετικά!  Αν αυτό που “προτείνει” σας αρέσει, όλα τα άλλα, συμπεριλαμβανομένης της τιμής του, δεν έχουν καμία απολύτως σημασία. Πάρτε το και ζήστε την εμπειρία!