ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
DAYTONA

Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019) 16/8

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Πατώντας σε αυτή την επιτυχία, φέτος μας παρουσιάζει το νέο παπί της Daytona, το Velos R 125i, το οποίο μπαίνει στην αγορά με μια πολύ δυνατή τιμή και, με εγγύηση το καλό όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας στην Ελλάδα, φιλοδοξεί να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο τη θέση της εταιρείας στην κορυφή των πωλήσεων για το 2019.

Νεωτερισμοί 

Το Velos βασίζεται εν πολλοίς στην πετυχημένη συνταγή των προϋπαρχόντων μοντέλων της Daytona, αλλά αναβαθμίζεται σε πολλά επίπεδα.

Ο κινητήρας του είναι νέος, τετραβάλβιδος και αποδίδει ακριβώς όσο και οι προκάτοχοί του – 8.5 hp/8,000 rpm και 0.85 kg.m/5,500 rpm – υπερκαλύπτοντας με άνεση τις προδιαγραφές Euro 4.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, το Velos καταναλώνει βενζίνη με ρυθμό 1.7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός που μεταφράζεται σε μια αυτονομία άνω των 200 χιλιομέτρων με το ρεζερβουάρ των 3.8 λίτρων του. Καθόλου άσχημα!

Γύρω από τον κινητήρα και το ατσάλινο πλαίσιο ξεχωρίζουμε την εκ βάθρων ανανεωμένη αισθητική του, η οποία πλέον ενσωματώνει έντονα σπορτίφ στοιχεία με κοφτερές γωνίες και το κάνει να δείχνει πολύ φρέσκο και σαφώς πιο γοητευτικό.

Διατίθεται στην αγορά σε τρία χρώματα: Μαύρο, Λευκό και Κόκκινο.

Η Daytona το έχει εξοπλίσει με το μεγαλύτερο μπροστινό δισκόφρενο στην κατηγορία του (276 mm) με διπίστονη δαγκάνα, ενώ επωφελείται και του συστήματος συνδυασμένης πέδησης CBS που κάνει το σταμάτημά του ακόμη πιο ασφαλές καθώς η δύναμη μοιράζεται ανάμεσα στα δύο δισκόφρενα μπροστά και πίσω, με αποτέλεσμα να απομακρύνεται ο κίνδυνος ακούσιου μπλοκαρίσματος του μπροστινού τροχού.

Ακόμη, ο βασικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει tubeless λάστιχα της Kenda, δύο ανοικτούς αποθηκευτικούς χώρους στην ποδιά, γάντζο για φόρτωμα στην ποδιά, αλλά και θύρα USB για φόρτιση συσκευών – από τηλέφωνο, ως GPS.

Το φρεσκάρισμα ολοκληρώνεται με κεντρικό μαγνητικό διακόπτη που καλύπτεται για να κάνει τη ζωή των επίδοξων κλεφτών πιο δύσκολη, καθώς και LED πίσω φλας για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής με ελάχιστη κατανάλωση ρεύματος.

Στην πράξη 

Τα περισσότερα από τα παραπάνω στοιχεία δε χρειάζονται καν να περάσεις πόδι πάνω από τη σέλα του Velos για να τα εκτιμήσεις, ωστόσο κατά το πρόσφατο Test Ride Event που διοργάνωσε η Γκοργκόλης Α.Ε. στα Τρίκαλα είχαμε την ευκαιρία να γράψουμε μερικά χιλιόμετρα στη σέλα του νέου παπιού και να εξετάσουμε λίγο βαθύτερα τις χάρες του.

Η θέση οδήγησης είναι γνώριμη, φιλικότατη και προσιτή για κάθε σωματότυπο, ανάστημα και γούστο. Ο κινητήρας έρχεται στη ζωή ακαριαία με το πάτημα της μίζας (υπάρχει και μανιβέλα) και ο ήχος του είναι ήσυχος, καθώς πρέπει και με διακεκριμένες μπάσες ανταύγειες. Το κιβώτιό του είναι μαλακό σαν πούδρα, χωρίς εκπτώσεις στην ακρίβεια στην αλλαγή σχέσεων.

Η επιτάχυνσή του είναι ζωηρή, με τη ροπή να κάνει τη διαφορά καθώς αποδίδεται από σχετικά χαμηλά και επιτρέπει σβέλτα ξεκολλήματα από το φανάρι, παρά τα μόλις 8,5 άλογά του. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως σοφά η Daytona έχει διατηρήσει τον υποτετράγωνο χαρακτήρα του κινητήρα (διαδρομή εμβόλου μεγαλύτερη της διαμέτρου του), ώστε να προσφέρει περισσότερο σε ροπή στις χαμηλομεσαίες, παρά να ασχολείται με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής που θα ήταν μάλλον ξένοι στον προσανατολισμό ενός χρηστικού παπιού.

Η πρώτη μας αίσθηση από τα φρένα του ήταν θετικότατη, με επαρκέστατη δύναμη και καλή αίσθηση στο χέρι, ωστόσο περισσότερα θα πρέπει να περιμένουμε κατά την πρώτη μας δοκιμή.

Είναι προφανές πως ακόμη δε μπορούμε να μιλήσουμε για καταναλώσεις, για τελικές ταχύτητες και όλα τα ωραία που ενδεχομένως να περιμένει κανείς να ακούσει, πάντως στην πρώτη αυτή επαφή το Velos δείχνει πως στα €1,795 που κοστίζει δύσκολα θα βρει αντάξιο αντίπαλο.

Ένα ακόμα βέλος στην φαρέτρα 

Το Velos R 125i έρχεται να συμπληρώσει μια γκάμα που έχει ήδη διακριθεί στον πιο δύσκολο στίβο, αυτόν της αγοράς. Η πρώτη μας σκέψη είναι πως, αν τα παπιά της Daytona πούλησαν τόσο καλά ως τώρα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σκεφτούμε πως και το νέο μοντέλο δε θα τα πάει εξίσου καλά.

Είναι πιο φρέσκο, έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, όμορφη εμφάνιση και, σε πρώτη εντύπωση, διευρυμένα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας με τα δυνατά του φρένα.

Εντάσσεται σε μια οικογένεια παπιών στην κεφαλή της οποίας στρογγυλοκάθεται αυτοδικαίως το νέο υπερ-παπί SYM VF185, όπου το Velos αποτελεί την πιο προσιτή και χρηστική εναλλακτική, υποσχόμενο την ιδανική λύση στην καθημερινή μετακίνηση έναντι αντιτίμου που θα χαρίσει αρκετά χαμόγελα.

Μιλάμε άλλωστε για λεφτά που δεν προσφέρουν και πολλές επιλογές στην αγορά μοτοσυκλέτας, ωστόσο με τη δυναμική του καλού ονόματος της Daytona και τη σιγουριά που προσφέρει η Γκοργκόλης Α.Ε. ως προς την υποστήριξη του μοντέλου, αρχίζει να μοιάζει ολοένα και πιο γοητευτικό.

Προσθέτουμε σε αυτά και τα ωραία δωράκια της Γκοργκόλης στους υποψήφιους πελάτες του Velos, ήτοι δύο χρόνια δωρεάν εργασίες των service και δωρεάν επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια, για να αντιληφθούμε πως το νέο παπί της Daytona έρχεται στην αγορά με σοβαρά εφόδια και ακόμη πιο σοβαρές βλέψεις.

Δείτε το στην επίσημη Ελληνική ιστοσελίδα του

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDES 16/10

    TEST – SYM Wolf CR 300i - O λύκος ο καλός

    Μετά από τα Wolf 125 και 250, η SYM κάνει το επόμενο της βήμα στον χώρο των μοτοσυκλετών. Μελετημένα, με μικρή αύξηση στον κυβισμό και εμφάνιση που παραπέμπει στη νεορετρό κατηγορία

  • KAWASAKI 2/10

    TEST – Kawasaki W800 2019

    Το 1999 η Kawasaki παρουσιάζει το W650, μια μοτοσυκλέτα που αποτείνει φόρο τιμής στα μοντέλα “W” της δεκαετίας του 1960, τις πρώτες μεγάλες μοτοσυκλέτες που κατασκεύασε η εταιρεία από το Akashi. Το μοντέλο της δοκιμής, αποκαλύφθηκε τον Νοέμβριο του 2018, στο Μιλάνο...

  • TEST RIDE 19/8

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 18/8

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 17/8

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • DAYTONA 16/8

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • SYM 15/8

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 15/8

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDES 11/8

    KYMCO X-Town 300i ABS

    H μεσαία κατηγορία των GT scooter αποτελεί “πονοκέφαλο” για τους κατασκευαστές και αυτό γιατί βασική προϋπόθεση σε αυτά, είναι να συνδυαστούν επιτυχώς, διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

  • TEST RIDE 11/8

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.