ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
TEST RIDE

KYMCO People-S 150i ABS 13/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ιταλική φινέτσα 

Η σχεδίαση του People-S 150 έχει γίνει στην Ιταλία και αυτό φαίνεται είναι η αλήθεια, με το scooter να είναι κομψό, συνδυάζοντας κλασικίζουσες γραμμές με σύγχρονα στοιχεία. Το γιατί η KYMCO επέλεξε την γείτονα χώρα για το design του μοντέλου, έχει να κάνει με το ότι στην Ιταλία, η συγκεκριμένη κατηγορία σημειώνει απίστευτες πωλήσεις και προφανώς επιχειρήθηκε μια “σύνδεση” με την συγκεκριμένη αγορά. Σημαντικό ρόλο στις θετικές εντυπώσεις της εμφάνισης, έπαιξε και ο πολύ όμορφος χρωματικός σχεδιασμός του scooter, με τα μπρονζέ / καφέ πλαστικά και την ταμπά σέλα. 

Τους χωράει όλους 

 H “ουδέτερη” θέση οδήγησης θα τους βολέψει όλους και μόνο οι βραχύσωμοι αναβάτες ίσως βρουν το ύψος της σέλας στα 800 χλστ. κάπως ψηλό αλλά δυστυχώς, δεν γίνεται και μεγάλους τροχούς και χαμηλό ύψος σέλας σε scooter. H σέλα είναι ευρύχωρη και άνετη, ενώ παραμένει άνετη, ακόμα και αν η παραμονή πάνω της διαρκέσει αρκετή ώρα. Το τιμόνι “έρχεται” πολύ φυσικά στα χέρια και υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια, η γενική εντύπωση λοιπόν είναι πάρα πολύ καλή. Κάτω από την σέλα, υπάρχει  διαιρούμενος με χώρισμα χώρος, στον οποίο μπορεί να αποθηκευθεί ένα Full Face κράνος και αρκετά μικροπράγματα.  Ο συνεπιβάτης θα κάτσει και αυτός άνετα πάνω στο scooter, με ικανοποιητικό σε μέγεθος μερίδιο σέλας, ενώ στήριξη θα του προσφέρουν τα φαρδιά πτυσσόμενα μαρσπιέ και οι εργονομικές χειρολαβές που αποτελούν ενιαίο σώμα με την καλαίσθητη σχάρα. Τέλος, υπάρχει πλαϊνό και κεντρικό σταντ, με το δεύτερο να είναι πολύ εύκολο στην χρήση του. 

Ποιοτικά κατασκευασμένο και επαρκώς εξοπλισμένο 

Η βαφή του People-S 150i είναι εντυπωσιακή, ματ σε υφή και ιριδίζουσα, προσδίδοντας έναν “luxury” αέρα στο scooter. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα πλαστικά , τα οποία είναι ποιοτικά και έχουν καλή συναρμογή μεταξύ τους. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με τις ενδείξεις να προβάλλονται σε LCD οθόνες. Περιλαμβάνει ότι χρειάζεται ένα scooter της κατηγορίας, με το στροφόμετρο να αποτελεί έναν καλοδεχούμενο πλεονασμό. Διακόπτες και χειριστήρια, είναι απλά σε σχεδίαση, η θέση και η λειτουργία τους δεν προβληματίζει, ενώ υπάρχει ηχητική ειδοποίηση ενεργοποίησης των φλας. Όλα τα φώτα στο People-S 150i είναι τύπου LED και αυτό προσθέτει πόντους σε ότι αφορά στο επίπεδο του εξοπλισμού. Ο ανεφοδιασμός του scooter, γίνεται μέσω τάπας που βρίσκεται στα αριστερά της ποδιάς, και αυτό διευκολύνει τα πράγματα τόσο για τους ιδιοκτήτες, που δεν χρειάζονται να ανοίγουν σέλα, όσο και για τους υπάλληλους στα βενζινάδικα. 

Νέο πλαίσιο και νέος κινητήρας 

Αρχίζοντας από τον κινητήρα, αυτός ανήκει στην νέα γενιά των G5-Eco μοτέρ της KYMCO. Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετραβάλβιδος, Euro 4 προδιαγραφών φυσικά και με χωρητικότητα 150 κ.εκ., αποδίδει 14 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,2 kg-m ροπής, στις 7.000 σ.α.λ. Περνώντας τώρα στο πλαίσιο, αυτό είναι επανασχεδισμένο, φέροντας ενισχύσεις  που αυξάνουν την ακαμψία και την στιβαρότητα του. Στα περιφερειακά, οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο μονά αμορτισέρ πίσω, στα οποία αναρτώνται τροχοί διαμέτρου 16 και 14 ιντσων, με ελαστικά 100/80-16 και 120/80-14, αντιστοίχως. Τα  φρένα, αποτελούνται από μονούς δίσκους, 260 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω, οι οποίο ελέγχονται από δικάναλο ABS της Bosch (9.1 έκδοση). 

Οδηγώντας 

Το People-S 150i είναι μελετημένο scooter και αυτό αποδεικνύεται από τα χαρακτηριστικά που του έχει προσδώσει η KYMCO. Άμεσες εκκινήσεις και θετικές επιταχύνσεις στο άνοιγμα του γκαζιού, αποτελούν εφόδια ενεργητικής ασφάλειας και εγγύηση του ότι εσείς και το scooter θα απεμπλακείτε γρήγορα από οποιαδήποτε δύσκολη κυκλοφοριακή συνθήκη. Όλα αυτά, συνδυαστικά με το τιμόνι που κόβει αρκετά, συνθέτουν ένα σύνολο πολύ ικανό στην αντιμετώπιση της κυκλοφορίας, μέσα στους δρόμους των πόλεων. Όταν οι δρόμοι ανοίξουν, το scooter μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ανεξαρτήτως συνθηκών και μετά, “μαζεύει” χιλιόμετρα με αργό ρυθμό, μέχρι τα 115 που είδαμε στο κοντέρ, σε ευνοϊκές συνθήκες. Οι αναρτήσεις του scooter, χωρίς να χαρακτηρίζονται άβολες, έρχονται εργοστασιακά ρυθμισμένες προς το “σφιχτό” και αυτό είναι επιθυμητό, δεδομένου του ότι το μοντέλο μπορεί να οδηγηθεί δυναμικά μέσα στην κίνηση. Από κοντά και τα φρένα, τα οποία ακλουθώντας την εξαιρετική παράδοση της KYMCO σε αυτό τον τομέα είναι άψογα, προσφέροντας ισχύ και αίσθηση, ενώ το ABS, αποτελεί μια αποτελεσματική δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση που χρειαστεί, λειτουργώντας όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη μονάδα, δηλαδή πολύ καλά. Τέλος σε ότι αφορά στην κατανάλωση του scooter, αυτή παρουσίασε πολύ μικρή μεταβολή στις τιμές της, μεταξύ της ήπιας αστικής οδήγησης και του “τέρμα γκάζι” στον ανοικτό δρόμο, με τις καταγραφές να είναι από 2,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ελάχιστη, μέχρι 3,2 μέγιστη.  

Πετυχαίνει όλους τους στόχους

Οι προσθέσεις της KYMCO λοιπόν είναι πολύ σοβαρές και το People-S 150i ABS, είναι ένα προϊόν αρκετά “διαβασμένο” και προσεγμένο σε όλους τους τομείς. Φέρνει την εταιρεία στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας τις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές, των οποίων η τελική επιλογή, θα καθοριστεί στις λεπτομέρειες. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή - Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 13/5

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • SYM 7/5

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 24/4

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας...

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • DAYTONA 2/4

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 27/2

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό "φτερό" στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει...

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην...

  • TEST RIDE 14/1

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • TEST RIDE 7/1

    Benelli Leoncino 2018 - Λιονταράκι για κατοικίδιο

    Η επιστροφή του Leoncino αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα στην πολύχρονη ιστορία της Benelli. Το αυθεντικό Λιονταράκι (όπως ερμηνεύεται στα Ελληνικά το Leoncino) εμφανίστηκε το 1951 και έχτισε το όνομά του πρωτίστως ως τετράχρονο 125 που πολλαπλασιάστηκε...

  • TEST RIDE 2/1

    Symphony ST 200i ABS 2017 - Euro 4: Πιο απολαυστικό και οικονομικό

    Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 9/10/2018

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6/2018

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4/2018

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.