Το νέο Moto Guzzi V100 Mandello διαθέσιμο διαδικτυακά


Το νέο Moto Guzzi V100 Mandello, η μοτοσυκλέτα του μέλλοντος του αετού, φτάνει στην αγορά και ανοίγει διαδικτυακά η δυνατότητα προκράτησης από τις 12 Σεπτεμβρίου στο motoguzzi.com, όπως μας πληροφορεί το σχετικό Δελτίο Τύπου.

  • ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ
  • 13/9/2022

Κατά την κράτηση, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις, που διαφέρουν ως προς τα γραφικά αλλά και τον εξοπλισμό: Moto Guzzi V100 Mandello, με πολύ πλούσιο βασικό εξοπλισμό και Moto Guzzi V100 Mandello S, που φτάνει σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας.

Η Moto Guzzi V100 Mandello, στους χρωματισμούς λευκό Bianco Polare και κόκκινο Rosso Magma, διατίθεται στην ενδεικτική τιμή των 15.499 €, ενώ στην εμβληματική απόχρωση πράσινο Verde 2121 και το σπορ γκρι Grigio Avanguardia, διατίθεται στην ενδεικτική τιμή των 17.999 €.

Το V100 Mandello ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Moto Guzzi. Μια μοτοσυκλέτα που ξεφεύγει από το πλαίσιο των γνωστών κατηγοριών, συνδυάζοντας την ευελιξία σε διασκεδαστικές διαδρομές με στροφές με την έμφυτη ταξιδιωτική κλίση που κρύβει μέσα της κάθε Moto Guzzi. Μία πρωτόγνωρη Moto Guzzi, που χαρακτηρίζεται από τεχνολογίες αιχμής, μια ανοιχτή πόρτα στο μέλλον της μάρκας χάρη στην υιοθέτηση καινοτόμων τεχνικών λύσεων και αεροδυναμικών χαρακτηριστικών. Το V100 Mandello είναι πρωτοποριακό καταρχάς στη σχεδίαση που, όπως πάντα, ξεκινά από την εξέλιξη του μοναδικού και ασύγκριτου δικύλινδρου κινητήρα.

Γραμμές που δεν έχουν τίποτα το νοσταλγικό, αλλά ερμηνεύουν με σύγχρονο τρόπο τους γνωστούς ακρογωνιαίους λίθους του στυλιστικού κώδικα της Moto Guzzi. Σημείο καμπής στην ιστορία της μάρκας, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά πολλές σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες: η πρώτη μοτοσυκλέτα με προσαρμοζόμενη αεροδυναμική, η πρώτη Moto Guzzi εξοπλισμένη με αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων, Cornering ABS, ημι-ενεργητική ανάρτηση και quick shift, είναι μόνο τα πιο σημαντικά.

Το V100 Mandello είναι επίσης η πρώτη Moto Guzzi που τροφοδοτείται από τον νέο “compact block” κινητήρα, με προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η παράδοση γίνεται σεβαστή από την αρχιτεκτονική του εγκάρσιου V90° δικύλινδρου κινητήρα, που εγγυάται αυτόν τον μοναδικό τρόπο απόδοσης της ροπής και αυτόν τον αμίμητο ήχο Moto Guzzi, αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς νέος και διαθέτει αναμφισβήτητα εξαιρετική απόδοση: η ισχύς είναι 115 HP και η ροπή είναι 105 Nm, με το 82% να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 στροφές/λεπτό.

Περισσότερα στην ιστοσελίδα Moto Guzzi, πατώντας εδώ.