To Brixton Crossfire 500 στην παραγωγή!


Στις 10 Ιουνίου του 2020, το αυστριακό KSR Group διεξήγαγε online παρουσίασh για το επερχόμενο Crossfire 500. Η παραγωγή της μοτοσυκλέτας ξεκίνησε, και την αναμένουμε και στην Ελλάδα.

 

  • 16/6/2020

Η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής του μισού λίτρου γίνεται έτσι πραγματικότητα για τη Brixton, με το πανέμορφο Crossfire να έχει κάνει το ντεμπούτο του στην EICMA του 2018.

Το εντυπωσιακό ρεζερβουάρ έχει πτυχώσεις που δημιουργούν το γράμμα «Χ», που υποδηλώνει το όνομα της φίρμας -BriXton Motorcycles.

Στο μέλλον, όλες οι μοτοσυκλέτες με το νέο design της εταιρείας που εστιάζει στο Χ θα αποκαλούνται Crossfire -ήτοι διασταυρούμενα πυρά.

Το Cross (σταυρός) τονίζει τον σταυρό στο ρεζερβουάρ και η φωτιά (fire) το πάθος, το όραμα και την φλόγα στην καρδιά των ανθρώπων της Brixton Motorcycles.

Κάπως έτσι, τα Crossfire μοντέλα θα αποτελέσουν μοναδική ανεξάρτητη γκάμα με τη δική της στρατηγική, μέσα στα υπόλοιπα μοντέλα της Brixton, όπως τα Scrambler της Ducati.

Το design των Crossfire εξελίχθηκε από την ομάδα design του KSR Group, στο design studio του Krems-Gedersdorf Business Park, στην Αυστρία, για τα προηγούμενα 2 χρόνια.

Στην καρδιά των νέων Crossfire 500 βρίσκεται ένας ολοκαίνουργιος δικύλινδρος εν σειρά τετράχρονος κινητήρας 486 κ.εκ. που εξελίχθηκε τα προηγούμενα 2 χρόνια από 20 μηχανικούς. Συνολικά ο κινητήρας μετρά 80.000 ώρες εξέλιξης (40.000 στον πάγκο και 40.000 στον δρόμο), ενώ η απόδοση του βρίσκεται στα 35 kW (47 hp), και έτσι μπορεί να οδηγηθεί από αναβάτες με δίπλωμα Α2.

Η Brixton Motorcycles επέλεξε κορυφαία εξαρτήματα για τα Crosffire, κι έτσι τα ελαστικά είναι της Pirelli, οι αναρτήσεις της KYB, ενώ πίσω από τα ηλεκτρονικά του ABS βρίσκεται η Bosch, και στα φρένα υπεύθυνη είναι η J.Juan.

Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει αρχικά σε 2 εκδόσεις, την Crossfire 500 και την Crossfire 500 X, με την Χ να διαθέτει ελαστικά διπλής χρήσης, πιο φαρδύ τιμόνι, διαφορετική σέλα και βάση πινακίδας στην ουρά, αντίθετα με την Crossfire 500.

Η παραγωγή των Crossfire 500 και Crossfire 500 X καθυστέρησε λόγω της πανδημίας της Covid-19, όμως τώρα ξεκίνησε, με τα πρώτα μοντέλα να αναμένονται στους ευρωπαίους dealers μέσα στον Αύγουστο του 2020.

Σημειώστε πως στην Ελλάδα οι μοτοσυκλέτες αναμένονται, αν όλα πάνε καλά, τον Σεπτέμβριο του 2020.