SYM Maxsym 400 2021: Η επιστροφή


Μετά από σύντομη αποχή από την αγορά το Maxsym 400 επιστρέφει εναρμονισμένο στις προδιαγραφές Euro 5.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 9/11/2020

Το Maxsym 400i κοσμούσε τη γκάμα της SYM στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, ωστόσο με το πέρασμα στις Euro 4 χάθηκε από την ευρωπαϊκή πτέρυγα της εταιρείας, για να επιστρέψει τώρα ανανεωμένο.

Το νέο 400άρι βασίζεται στο σχέδιο του πρωτοτύπου που φανέρωσε η SYM στην περσινή EICMA 2019, ωστόσο δεν ήρθε ποτέ στις αγορές ως μοντέλο 2020, κάνοντας λίγη υπομονή για να εμφανιστεί φέτος στην ανανεωμένη γκάμα του 2021 και της Euro 5 εποχής.

Παρά την ολιγοετή απουσία του, το νέο μοντέλο βασίζεται εν πολλοίς στον άμεσο πρόγονό του, φορώντας τον ίδιο μονοκύλινδρο κινητήρα 399 cc. Η προσαρμογή του στις νέες προδιαγραφές της ΕΕ είχε διπλή επίπτωση στην απόδοσή του, καθώς η ισχύς του ανακοινώνεται στα 33.5 hp / 6,750 rpm, δηλαδή χάνει έναν ονομαστικό ίππο, αλλά και μεγιστοποιείται 250 στροφές χαμηλότερα. Η ροπή του από την άλλη εμφανίζεται ενισχυμένη, με μέγιστη τιμή τα 4 kg.m / 5,250 rpm, ενώ ο προκάτοχός του απέδιδε 3.6 / 5,500.

Σύμφωνα με τη SYM ο κινητήρας πέρασε από ένα φρεσκάρισμα που έχει ως αποτέλεσμα 32% καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από το προηγούμενο μοντέλο.

Αλλαγές έγιναν και στο πλαίσιο, το οποίο είναι μεν το ίδιο σχέδιο, προκύπτει δε 18.5% ελαφρύτερο.

Οι τροχοί του Maxsym 400 δεν άλλαξαν, με διαστάσεις 120/70-15 μπροστά και 160/60-14 πίσω.

Για τη συνέχεια η SYM εμπλούτισε τον εξοπλισμό του Maxsym 400 με κάμποσα φρέσκα στοιχεία:

- Traction control

- Advanced Brake Light. Στο φρενάρισμα από ταχύτητες άνω των 70 km/h το πίσω φως φρένου αναβοσβήνει για να προειδοποιεί καλύτερα τους επερχόμενους οδηγούς

- Αεροδυναμική ζελατίνα ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος χωρίς εργαλεία

- Νέος τριπλός LED μπροστινός προβολέας

- Νέο LED πίσω φωτιστικό σώμα

- Νέο τελικό εξάτμισης. Η SYM λέει πως είναι το κοντύτερο της κατηγορίας του, συμβάλλοντας καλύτερα στη συγκέντρωση μαζών γύρω από το κέντρο βάρους

- Keyless εκκίνηση

- Ρυθμιζόμενες μανέτες

- Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα που χωρά ένα full-face κι ένα ανοικτό κράνος

- Αναδιπλούμενοι καθρέπτες

- Παροχή φόρτισης USB με το νέο πρωτόκολλο QC3.0 που υπόσχεται ταχύτερη φόρτιση με λιγότερη θέρμανση της μπαταρίας της συσκευής.

- Ρεζερβουάρ 13 λίτρων, δύο λιγότερα από τον προκάτοχό του.

Δείτε το παρακάτω στο προωθητικό βίντεο που μόλις έδωσε στη δημοσιότητα η SYM.