Το νέο SYM ADX 300 είναι γεγονός και "με τη βούλα" πλέον, με τα παγκόσμια κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας να το αποκαλύπτουν επισήμως. Προφανώς το νέο μοντέλο αναπτυσσόταν ήδη στο παρασκήνιο και είχαμε αναφερθεί πρώτη φορά σε αυτό τον περασμένο Νοέμβριο στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης EICMA 2023. Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε περισσότερα στοιχεία γι' αυτό.
Το ADX 300 δεν είναι ένα ξεκάθαρα adventure σκούτερ σχεδιασμένο για οδήγηση εκτός δρόμου στον βαθμό π.χ. του νέου ADXTG 400, αλλά ένα GT με τονισμένα adventure στοιχεία κυρίως στην εμφάνιση. Σε αυτό το πνεύμα βλέπουμε και τη μυώδη μορφή του μοντέλου, την κοντή ζελατίνα, το σχέδιο του μούτρου με το ενδιαφέρον LED φως ημέρας, όπως επίσης και το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου που χωρά 16 λίτρα.
Ο κινητήρας 300 κυβικών του μοντέλου (278,3 επακριβώς) αποδίδει 26 ίππους/8.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να αναφέρεται στα 2,7 kgm /6.000 σ.α.λ. Εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 5 και είναι υγρόψυκτος με αυτόματη μετάδοση CVT. Το μοντέλο θα φέρει αρκετά από τα απαραίτητα της εποχής, όπως η οθόνη TFT για τις ενδείξεις και Keyless σύστημα εκκίνησης με ασύρματο κλειδί, Traction Control και ABS της Bosch. Προβλέπονται επίσης δύο θύρες παροχής ρεύματος USB, από μια τύπου A και C.
Στις αλλαγές για τον τονισμό του περιπετειώδους χαρακτήρα του μοντέλου, με επιδράσεις και στην άνεση αλλά και στην πολλαπλότητα ρόλων του μοντέλου, συμπεριλαμβάνονται ένα φαρδύ τιμόνι τύπου μοτοσυκλέτας, αναρτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών, ενισχυμένο πλαίσιο, αλλά και ελαστικά σκληρότερης χρήσης και χούφτες στον βασικό εξοπλισμό. Αν μη τι άλλο δηλαδή, υπάρχει η πρόβλεψη για χρήση του ADX 300 σε σκληρότερα περιβάλλοντα.
Για την άφιξη και την τιμή του SYM ADX 300 στην χώρα μας οι πληροφορίες αναμένονται, αλλά έχουμε σοβαρές ενδείξεις ότι είναι μόνο θέμα χρόνου, καθώς υπάρχουν ήδη ενεργοί σύνδεσμοι με το όνομα του μοντέλου, αλλά παραμένουν κλειδωμένοι με κωδικό πρόσβασης.