Suzuki V-Strom 250 - Oι προδιαγραφές ρύπων οδηγούν σε νέα έκδοση


ΟΙ ΝΕΕΣ, ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ BS-VI ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΑ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ V-STROM 250, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ, ΜΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

  • 28/1/2020

Το V-Strom 250 που ήδη διατίθεται στις αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της ευρωπαϊκής, φέρει έναν δυκύλινδρο σε σειρά κινητήρα που έλκει την καταγωγή του από το πάλαι ποτέ Inazuma 250.

Ως έχει αυτός ο κινητήρας, δεν μπορεί να συμμορφωθεί με τις νέες προδιαγραφές ρύπων στην Ινδία, τουλάχιστον όχι χωρίς εκτενείς μετατροπές που θα αυξήσουν τον κόστος της μοτοσυκλέτας.

Φήμες θέλουν λοιπόν την Suzuki να παρουσιάζει μια νέα έκδοση του V-Strom 250 η οποία και θα φέρει ένα μοτέρ που ήδη πληροί τις BS VI προδιαγραφές. Αυτό δεν είναι άλλο από το μονοκύλινδρο μηχανικό σύνολο που κινεί τα Gixxer 250 και Gixxer 250 SF.

Αν τα σενάρια επαληθευθούν, τότε μιλάμε για απώλεια ενός κυλίνδρου (από δικύλινδρο σε μονοκύλινδρο) και διαφορετικό σύστημα ψύξης (από υγρόψυκτο σε αεροελαιόψυκτο) και  όσο και αν εκ πρώτης όλο αυτό ακούγεται δυσοίωνο για την απόδοση, οι αριθμοί δεν αντικατοπτρίζουν κάτι τέτοιο.

Βλέπετε, ως έχει, το δικύλινδρο V-Strom αποδίδει ονομαστικά 24,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 kg-m στις 6.500 σ.α.λ., ενώ το μονοκύλινδρο μοτέρ που φέρεται ως αντικαταστάτης, 26 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,3 kg-m στις 7.500 σ.α.λ.

Μεγαλύτερη ισχύς δηλαδή (πιο ψηλά βέβαια), χωρίς σημαντικές απώλειες στην ροπή. Η απουσία δε της υγρόψυξης, αφαιρεί βάρος και πολυπλοκότητα και ίσως –το ελπίζουμε- να έχει και ένα θετικό αντίκτυπο στην τιμή.

Υπομονή λοιπόν μέχρι της 6 Φεβρουαρίου, όπου και η Suzuki θα “ανοίξει τα χαρτιά της”, στην έκθεση New Delhi Auto Expo 2020.