Suzuki: Νέο V-Strom 700 και τέλος εποχής για τον V κινητήρα


Δημοσιεύματα του εξωτερικού φέρνουν το μεσαίο On/Off τέκνο της Suzuki οικογένειας να αλλάζει δραστικά εκ των έσω.

  • ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ
  • 30/8/2022

Μια φωτογραφία αρκεί στην εποχή της πληροφορίας ώστε να ισούται με αρκέτες περισσότερες από χίλιες λέξεις. Όπως η εικόνα άνωθεν της οποίας το «κλικ» έγινε στο Passo Dello Stelvio στις ιταλικές άλπεις.

Η καμουφλαρίσμενη μοτοσυκλέτα που βλέπουμε έχει τη φόρμα του V-Strom 1050, με μια ειδοποιό διαφορά. Ο κινητήρας εντός διακρίνεται με τη διάταξη των δυο κυλίνδρων εν σειρά πια αντί για V. Ο V2 κινητήρας των Ιαπώνων έχει αναμφίβολα μια επιτυχημένη πορεία, συνδυάζοντας επιδόσεις, αξιοπιστία και Euro 5 -πλέον- εδώ και πάνω από 20 χρόνια.

Σύμφωνα με τον ξένο τύπο, η Suzuki πλέον στρέφεται απευθείας στον ανταγωνισμό, με το νέο δικύλινδρο κινητήρα να εκτιμάται στα 700 κ.εκ. Ένα μηχανικό σύνολο που αναμένεται να το δούμε σε γυμνά αλλά και σε supersport ίσως μοντέλα, πέρα από το μεσαίο On/Off με τον περιπετειώδη εμπρός τροχό των 21’’ ιντσών και το αναγεννημένο πια, αλα DR 800 παρουσιαστικό.

Όπως είναι λογικό, ο νέος κινητήρας θα συνοδεύεται και από νέο πλαίσιο, γύρω από το οποίο η συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας θα ακολουθεί -από ό,τι φαίνεται- την εικόνα της On/Off ναυαρχίδας από το Hamamatsu.

Το πότε θα δούμε την επίσημη αποκάλυψη του νέου μοντέλου παραμένει άγνωστο, αν και αναμένεται για πριν το τέλος του έτους, στην περίπτωση που το νέο V-Strom (..ή απλά Strom πια..) θεωρείται μοντέλο 2023.