Suzuki Gixxer 250 & Gixxer SF250 - Θα τα δούμε και Ευρώπη;


ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ 2019, ΟΤΑΝ ΤΟ ΓΥΜΝΟ GIXXER 250, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΥΜΕΝΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ GIXXER SF250, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ. 

  • 30/3/2020

Στη συνέχεια τα είδαμε στο Tokyo Motor Show του 2019, και χρειάστηκε να περάσει ένας ακόμα χρόνος για να τα δούμε σε μορφή παραγωγής για την Ιαπωνία στο virtual περίπτερο της Suzuki. Λέτε στη συνέχεια το μενού να έχει και Ευρώπη;

Θυμίζουμε πως οι 2 μοτοσυκλέτες μοιράζονται την ίδια βάση, ενώ διαφέρουν κυρίως σε κοστούμι, πλαστικά και προβολέα. Η εμφάνιση των 2 GIXXER είναι ίδια με τα ινδικά μοντέλα, εκτός από τα ελαστικά, όπου βρίσκουμε ένα ζευγάρι Dunlop SportMax GPR-300, αντί για τα υποδεέστερα ελαστικά που φέρουν στην Ινδία.

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος με 1ΕΕΚ, και ελαιόψυκτος (SOCS -Suzuki Oil Cooling System), φέρνοντας στο νου το ένδοξο αεροελαιόψυκτο παρελθόν της Suzuki -βλ. GSX-R 750 και 1100.

Η επίσημη απόδοση κάνει λόγο για 25,6 ίππους ίππους στις 9.000 rpm και για ροπή 2,2 Kgm στις 7.500 rpm.

Παράλληλα, αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν ψηφιακή LCD οθόνη οργάνων, δικάναλο ABS και δισκόφρενα της Bybre, και LED φώτα.

Μικρή διαφορά έχουμε στο ανακοινώσιμο βάρος, με 154 κιλά για το γυμνό Gixxer και 158 για το ντυμένο Gixxer SF250.