Νέα γενιά Piagio Beverly 300 / 400 για το 2021


Ένα από τα απόλυτα best seller της Ελληνικής αγοράς επιστρέφει διπλό και αγριεμένο.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 11/1/2021

Είκοσι χρόνια από την εμφάνιση του μοντέλου πρώτης γενιάς το 2002, το νέο Piaggio Beverly παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα της Piaggio.

Με τη νέα αυτή γενιά του δημοφιλέστατου σκούτερ κάνουν το ντεμπούτο τους δύο νέοι Euro 5 κινητήρες από την οικογένεια HPE (High Performance Engine) στα 300 και 400 κυβικά εκατοστά.

Αμφότεροι οι κινητήρες είναι 4χρονοι, 4βάλβιδοι, μονοκυκύλινδροι, υγρόψυκτοι και ψεκαστοί, ενώ αποτελούν καρπό της εμπειρίας του Piaggio Group πάνω στην επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων, χαμηλότερων ρύπων και λιγότερου θορύβου -τα 2 τελευταία είναι απαιτούμενα και στις Euro 5 προδιαγραφές.

Έτσι, ο κινητήρας 300 HPE διαθέτει αυξημένη κατά 23% απόδοση σε σχέση με τον προκάτοχο του, φτάνοντας τους 25,8 hp / 8.000 rpm, ενώ αυξημένη κατά 15% είναι και η ροπή, στα 2,6 kgm / 6.250 rpm.

Αντίστοιχα, ο κινητήρας 400 HPE αντικαθιστά τον προηγούμενο του Beverly 350. Ξεκινώντας με βάση έναν ήδη εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα, η Piaggio βελτίωσε την μηχανική και θερμοδυναμική απόδοση ακόμα περισσότερο, μειώνοντας παράλληλα τους λίγους κραδασμούς και θορύβους που υπήρχαν. Ως αποτέλεσμα, ο 400άρης κινητήρας αποδίδει 35,4 hp / 7.500 rpm με μέγιστη ροπή στα 3,84 kgm / 5.500 rpm, με εξαιρετικά ελαστικό χαρακτήρα.

Οι 2 παραπάνω υπέρ-σύγχρονοι κινητήρες συνεργάζονται με ένα διπλό σωληνωτό πλαίσιο με προηγμένη αρχιτεκτονική, με ένα νέο 35άρι πιρούνι της Showa, και με ένα ζευγάρι νέων αμορτισέρ της Showa πίσω, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση σε 5 θέσεις.

Χάρη στο πλαίσιο αυτό που διαθέτει στοιχεία από τον κόσμο των μοτοσυκλετών, και χάρη στους μεγάλους τροχούς των 16 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, η Piaggio κάνει λόγο για κράτημα που θυμίζει μοτοσυκλέτα.

Επιπλέον, το 400άρι Beverly έρχεται με φαρδύτερα ελαστικά, 120/70 μπροστά αντί για 110/70 στο 350, και 150/70 πίσω αντί για 140/70, για καλύτερη ευστάθεια στα πολλά στην ευθεία.

Η Piaggio μπόλιασε τα νέα Beverly και με νέα πρακτική τεχνολογία, με συστήματα όπως το keyless σύστημα εκκίνησης, που καταργεί την εισαγωγή του κλειδιού σε διακόπτη, κάνοντας ευκολότερη την εκκίνηση, και διευκολύνοντας ταυτόχρονα το άνοιγμα σέλας και ρεζερβουάρ.

Νέα είναι και η 5,5 ιντσών ψηφιακή LCD οθόνη οργάνων, νέοι και οι διακόπτες στο τιμόνι, για καλύτερη εργονομία.

Το σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio MIA ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό στο 300 αλλά στον στάνταρ στο 400, επιτρέποντας στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του στο scooter μέσω Bluetooth, παρέχοντας έξτρα πληροφορίες, σύνδεση με το διαδίκτυο, υπηρεσίες τηλεφωνίας, κ.α.

Full-LED είναι τα φώτα των Beverly του 2021, με όλες τις λυχνίες (προβολέας, πίσω φωτιστικό σώμα, φλας, DRL φώτα) να υιοθετούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Νέα είναι η βάση της πινακίδας, στο ψαλίδι, για να αφήνει πιο καθαρό το πίσω μέρος του scooter, νέες είναι και οι ζάντες, με σπορ design και 7 μπράτσα, ενώ η σέλα διαθέτει διπλό κάλυμμα και διπλή ραφή.

Όπως σας είχαμε πει, 2 είναι οι εκδόσεις των νέων Beverly, η πιο εκλεπτυσμένη και κλασική “βασική” μαζί με την πιο σπορ S.

Τα νέα Piaggio Beverly θα κυκλοφορήσουν σε διάφορα χρώματα με γυαλιστερό φινίρισμα όπως τα Bianco Luna, Blu Oxigen και Grigio Cloud, με σκούρα καφετιά σέλα και ζάντες σε ανοιχτό γκρι.

Τα Piaggio Beverly S σε ματ φινίρισμα, θα κυκλοφορήσουν σε 2 χρώματα: Argento Cometa, Nero Tempesta, και σε γυαλιστερό φινίρισμα σε Arancio Sunset. Η έκδοση S θα έρχεται με μαύρη σέλα 2 υλικών και με σκούρες γκρι ζάντες.

Ενόσω αναμένουμε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Beverly, ανακοινώθηκαν οι λιανικές τιμές των δύο εκδόσεών του στην Ελλάδα:

Beverly 300 / S - €4,990

Beverly 400 / S - €6,290