MV Agusta: Νέο τρικύλινδρο 950, νέο Brutale 1000 και μικροί κυβισμοί προ των πυλών


Ο Ρώσος CEO της MV Agusta, Timur Sardarov, σε συνέντευξη που έδωσε στην Αγγλική εφημερίδα MCN παρουσίασε τα πλάνα της εταιρείας του για το άμεσο μέλλον.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 11/5/2021

Πρώτη και σημαντικότερη είναι η επιβεβαίωση πως έχουμε φτάσει πια πολύ κοντά στην παρουσίαση μιας νέας πλατφόρμας τρικύλινδρων σε σειρά κινητήρων 950 cc. Δεν αποτελεί ακριβώς είδηση, καθώς ο Sardarov είχε αποκαλύψει το σχετικό πλάνο ήδη πάνω από έναν χρόνο πριν, ωστόσο τώρα έχουμε μια νέα επιβεβαίωση (μετά την αναστάτωση του κορωνοϊού) και μάλιστα με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Τα νέα 950 θα αρχίσουν να εμφανίζονται κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022, με στόχο τη γκάμα του 2023. Μάλιστα ο Sardarov αποκάλυψε πως η νέα αυτή οικογένεια θα κινείται από δύο τύπους του νέου τρικύλινδρου: μια με πολλή δύναμη και λιγότερη ροπή και μια με λιγότερη δύναμη και περισσότερη ροπή.

Πριν από αυτή τη σειρά ωστόσο,η MV Agusta θα παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο Brutale 1000 με τετρακύλινδρο κινητήρα και μάλιστα η επίσημη αποκάλυψή του θα γίνει εντός του Μαΐου 2021!

Στη συνέχεια η κουβέντα πήγε στις μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες που ήδη γνωρίζουμε πως έρχονται. Πρόκειται για την τρίτη πλατφόρμα κινητήρων που εξελίσσεται αυτόν τον καιρό από την MV – μετά το τρικύλινδρο 950 και το τετρακύλινδρο 1000 – και προφανώς αναφέρεται στον καρπό της συνεργασίας με τις Κινεζικές Loncin, που θα κατασκευάσει τους κινητήρες, και QJ Motor, μητρική της Benelli και εσχάτως συνεργάτιδα και της Harley-Davidson σε μικρούς κυβισμούς που θα αναλάβει τη διάθεσή τους μέσω του δικτύου της στην αχανή Ασιατική χώρα.

Τέλος, δεν θα μπορούσε να μην ερωτηθεί για ενδεχόμενο ηλεκτρικό μέλλον, κάτι στο οποίο ο Sardarov αποκάλυψε πως από το 2022 θα ξεκινήσει τη έρευνα και εξέλιξη της σχετικής τεχνολογίας, με στόχο να δούμε την πρώτη ηλεκτρική MV Agusta το 2027.

* Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται το MV Agusta Brutale 1000RR 2020