MV Agusta - Μια κλεφτή ματιά στα επερχόμενα "μικρά"


ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ MV AGUSTA ΚΑΙ LONCIN, ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΑΣ ΓΚΑΜΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ (300-500 Κ.ΕΚ.) ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

  • 30/6/2020

Με λίγα λόγια δηλαδή, η MV Agusta ακολουθεί το παράδειγμα των BMW και  KTM, που κατασκευάζουν ήδη μοτοσυκλέτες με συνεργασίες σε αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ είναι επίσης γνωστό, ότι Harley-Davidson και Triumph, έχουν συνάψει αντίστοιχες συμφωνίες.

Ο λόγος για αυτό το άνοιγμα από “παραδοσιακούς” κατασκευαστές της Ευρώπης και των ΗΠΑ, είναι προφανής, η διείσδυση στις αναπτυσσόμενες και τεράστιες σε μέγεθος αγορές της Κίνας, της Ινδίας και της Ν.Α Ασίας.

Επειδή όμως “μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα”, όλες αυτές οι γκάμες μικρομεσαίων μοντέλων που έχουν προκύψει ή πρόκειται να προκύψουν, έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και για αγορές σαν την δική μας.

Εν αναμονή των νέων –προσιτών- MV Agusta, ο γνωστός ανεξάρτητος σχεδιαστής Oberdan Bezzi, δημιούργησε ψηφιακά μια άποψη για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια από τις μοτοσυκλέτες της συγκεκριμένης γκάμας.

Το όνομα της μοτοσυκλέτας είναι F1 300 Junior, και αφού πρόκειται για γυμνό μοντέλο, προφανώς η έμπνευση για τις γραμμές του, αντλήθηκε από τα Brutale.

Δεν πρόκειται βέβαια για κάτι αληθινό, ούτε και επίσημο, απλά αν υπάρχει κάποιος που να έχει την δυνατότητα σχεδιαστικής… ενόρασης, αυτός είναι σίγουρα ο Bezzi.