Moto Guzzi V85 TT 2021: Ροπή και ηλεκτρονικά


Η ανανέωση του V85 TT φέρνει κούρδισμα του κινητήρα, νέες ζάντες και περισσότερες επιλογές στα ηλεκτρονικά.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 14/1/2021

Στη χρονιά που η Moto Guzzi συμπληρώνει έναν αιώνα από την ίδρυσή της, προχωρά σε ένα γενικό φρεσκάρισμα της γκάμας της. Αφού άνοιξε τον χορό με το ολοκαίνουργιο V7, έρχεται τώρα η ανανέωση του V85 TT και ακολουθεί το V9.

Ακολουθώντας τη συνισταμένη από τις γνώμες των πελατών της, η Moto Guzzi δούλεψε στον χρονισμό των κεφαλών του εγκάρσιου αερόψυκτου V2 της προς άγραν περισσότερης ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα. Κανένα αριθμητικό στοιχείο δεν ανακοινώνεται για την απόδοση του κινητήρα, οπότε υποθέτουμε πως η μέγιστη ισχύς του παραμένει στους 80 ίππους.

Παράλληλα, προστέθηκαν δύο νέες επιλογές στις Riding Modes, καθώς δίπλα στις Street, Rain και Off-Road ήρθαν οι χαρτογραφήσεις Sport και Custom, με τη δεύτερη ως προσωπική σύνθεση του αναβάτη.

Τέλος, το V85 TT θα φορά νέες ακτινωτές tubeless ζάντες που γλιτώνουν περίπου 1.5 κιλό λιγότερο στη ζυγαριά.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το cruise control, μα όχι και το πακέτο συνδεσιμότητας Moto Guzzi MIA που παραμένει στον έξτρα εξοπλισμό.

Το κιτ ΜΙΑ προσφέρεται ως στάνταρ στην έκδοση Travel, μαζί με ψηλότερη ζελατίνα, πλαϊνές βαλίτσες της σειράς Urban, LED επιπλέον προβολείς και θερμαινόμενα γκριπ – ενώ όλες οι αλλαγές του βασικού V85 TT έχουν περάσει φυσικά και εδώ.