KTM 890 Duke 2021: Το βασικό μοντέλο


Έναν χρόνο μετά την παρουσίαση του 890 Duke R, η ΚΤΜ αποκαλύπτει το βασικό μοντέλο με τις λιγοστές διαφορές.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 20/1/2021

Η αναβάθμιση του 790 Duke σε 890 ήταν δεδομένη και αναμενόμενη, αποτελεί δε ιστορία εδώ και έναν χρόνο με την αποκάλυψη της υψηλής έκδοσης R. Η ΚΤΜ δεν τσιγγουνεύτηκε με μια απλή διεύρυνση των εμβόλων του 790 για να μεγαλώσει στα 890, καθώς παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα που πήρε δύναμη, έχασε βάρος και ήρθε με σαφώς πιο αγριεμένη γεωμετρία πλαισίου και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά να ριχτεί στην ανελέητη μάχη της αγοράς.

Φέτος η παρουσίαση της βασικής έκδοσης 890 Duke έρχεται να συμπληρώσει την οικογένεια με μια πιο απλή εκδοχή.

Προς το παρόν η ΚΤΜ δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία του νέου 890 Duke, ωστόσο μας δίνει αρκετές πληροφορίες για να αντιληφθούμε πως η βασική έκδοση δεν θα μπορεί να χαρακτηριστεί και ακριβώς φτωχή.

Ο κινητήρας παραμένει φυσικά ο ίδιος δικύλινδρος σε σειρά των 889 cc, ωστόσο εδώ η ΚΤΜ χρησιμοποιεί λίγο πιο ήπιες χαρτογραφήσεις για γλυκότερη, πιο γραμμική απόδοση, περιορίζοντας την ισχύ του στους 115 hp και 9.4 kgm. Αυτά συνιστούν μια μικρή μείωση από το 890 Duke R (121 hp / 10 kgm), μα εξακολουθούν να στέκονται καθαρά ψηλότερα από το 790 Duke (103 hp / 8.9 kgm).

Διατηρεί το ίδιο εντυπωσιακά χαμηλό βάρος, παρότι στα 169 στεγνά κιλά το βασικό μοντέλο εμφανίζεται 3 κιλά βαρύτερο από το 890 Duke R – πολύ μικρή η διαφορά.

Διαφοροποίηση παρατηρούμε και στα φρένα, όπου το νέο μοντέλο φορά μικρότερες δισκόπλακες (διαμέτρου 300 mm, όπως και το 790, αντί για 320 του 890 Duke R) και δεν διαθέτει τις δαγκάνες Brembo Stylema. Πιθανότατα πρόκειται για το ίδιο πακέτο μπροστινού φρένου όπως και το 790 Duke.

Στα ηλεκτρονικά δεν συναντάμε καμιά διαφορά με το R, ενώ αναμένουμε να δούμε τι ισχύει για τις αναρτήσεις του. Στην πρώτη παρουσίαση η αναφορά στο σετάκι WP Apex θυμίζει ό,τι ακριβώς γνωρίζαμε για το 890 Duke R, ωστόσο δεν έχουμε αναλυτική περιγραφή των διαθέσιμων ρυθμίσεων ακόμη για να κάνουμε τη σύγκριση.

Μια ακόμη αλλαγή συναντάμε στη θέση οδήγησης, η οποία εδώ χαμηλώνει λίγο τη σέλα στα 820 χιλιοστά, για μια λιγότερο πολεμική στάση.

Είμαστε σε αναμονή περισσότερων πληροφοριών για το νέο KTM 890 Duke 2021.