KTM 450 SMR (2022)


Για το 2022, το 450 SMR της ΚΤΜ δέχθηκε νέα βαφή σε πλαίσιο, νέα μπλε σέλα και αγωνιστικά γραφικά με έμπνευση από τα Factory Racing μοντέλα της φίρμας

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 8/9/2021

Το κορυφαίο αγωνιστικό Supermoto μοντέλο των “πορτοκαλί”, δέχθηκε μόνο αισθητικές αλλαγές για τη νέα χρονιά, διατηρώντας τα κορυφαία εξαρτήματα της προηγούμενης χρονιάς, με τον ελαφρύ (27 κιλά) και δυνατό (63 hp) μονοκύλινδρο κινητήρα, το κιβώτιο 5 σχέσεων της Pankl με διαφορετικό χάρτη για κάθε σχέση (!), με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης της SUTER και με τον ψεκασμό των 44 mm της Keihin.

Το chro-moly ατσάλινο πλαίσιο έχει συγκολλήσεις από ρομπότ για μέγιστη ακρίβεια και ποιότητα, ενώ η CNC τιμονόπλακα συμπληρώνεται από ένα ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις τιμόνι.

Στις αναρτήσεις έχουμε WP XACT ανάποδο πιρούνι AER 48 mm και πίσω αμορτισέρ, οι τροχοί είναι 16,5 και 17 ιντσών της ALPINA, με tubeless Bridgestone Slick ελαστικά, και τα φρένα είναι της Brembo με δίσκο 310 mm μπροστά και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, και έναν ακόμα στα 220 mm πίσω.

Για το 2022, το KTM 450 SMR έχει νέα racing orange βαφή πλαισίου, στα πρότυπα των Red Bull KTM Factory Racing μοτοσυκλετών της φίρμας, νέο μπλε κάλυμμα σέλας και φρέσκα χρώματα στα γραφικά.