KTM 1290 Super Duke RR 2021


Η KTM παρουσίασε επίσημα το 1290 Super Duke RR του 2021, την υπέρτατη έκδοση του streetfighter μοντέλου της εταιρείας. Πιο ελαφρύ, πιο ευέλικτο και πιο ικανό μεν, δίχως όμως ακραίες εξωτικές λύσεις δε.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 6/4/2021

Μόλις 500 Super Duke RR θα κατασκευαστούν, ενώ όσον αφορά στην Ε.Ε. η διάθεση / παραγγελία τους θα γίνει αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.

Το RR βασίζεται στο 1290 Super Duke R, με πολλά έξτρα καλούδια όπως τις νέες αναρτήσεις WP APEX PRO και τα Michelin Power Cup2 ελαστικά, το carbon φέρινγκ, την μπαταρία λιθίου (-2,5 κιλά), τους σφυρήλατους τροχούς (-1,5 κιλά), το carbon υποπλαίσιο, και αρκετά ακόμα αξεσουάρ. Παρόλα αυτά, η ΚΤΜ άφησε απείραχτο τον κινητήρα του R.

Οι επεμβάσεις των «πορτοκαλί» έκοψαν βάρος από το RR, με τα επίσημα νούμερα να κάνουν λόγο για 180 στεγνά κιλά (9 λιγότερα από το R) για 180 hp, μια αναλογία 1:1, πριν προστεθούν όμως τα υγρά.

Η ΚΤΜ κάνει λόγο για μια μοτοσυκλέτα πιο ελαφριά, πιο ευέλικτη, πιο άκαμπτη και πιο σταθερή στις ψηλές ταχύτητες, σε σχέση με το R.

Οι νέες αναρτήσεις WP APEX PRO ΔΕΝ είναι ημί-ενεργητικές, αλλά συμβατικές, φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενες.

Μιλάμε για ένα ανάποδο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου WP APEX PRO 7548 και ένα πίσω αμορτισέρ WP APEX PRO 7746, και ένα σταμπιλιζατέρ WP APEX PRO 7117.

Το Carbon υποπλαίσιο επέτρεψε στους σχεδιαστές να ξανασχεδιάσουν την ουρά του κτήνους, δημιουργώντας ένα μονόσελο με νέα LED πίσω φωτιστικά σώματα που ενσωματώνονται μέσα στα νέα LED φλας. Στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το σύστημα Adaptive Brake Light της ΚΤΜ, το σύστημα δηλαδή που ανιχνεύει φρενάρισμα πανικού και αναβοσβήνει τα πίσω φωτιστικά σώματα για προειδοποίηση στα οχήματα που ακολουθούν.

Ο Euro 5 κινητήρας δεν έχει αλλαγές σε σχέση με το R, αποδίδοντας τους ίδιους 180 ίππους και τα ίδια 14,3 κιλά ροπής.

Νέο είναι όμως το γκριπ του γκαζιού με μικρότερη διαδρομή κατά 7 μοίρες σε σχέση με του R, και τελική διαδρομή 72 μοίρες, ώστε να μειώνει τη γωνία που στρίβει ο αναβάτης καρπό και αγκώνα.

Τo RR έρχεται με τελικό τιτανίου Akrapovic, με την ΚΤΜ να διαθέτει ως έξτρα ολόσωμη εξάτμιση για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Ελαφρώς βελτιωμένο τώρα είναι όπως αναφέρει η ΚΤΜ το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων του RR, με το προηγμένο Track mode αλλά και το νέο Performance mode, που επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίσει σε πολλά επίπεδα την ολίσθηση του πίσω τροχού, την απόκριση στο γκάζι, το Launch Control, το MSR, κ.α.

Η online πλατφόρμα για τις προ-παραγγελίες του KTM 1290 Super Duke RR θα ανοίξει στις 8 Απριλίου 2021, στις 11.00 το πρωί, ώρα Ελλάδος.