Kove 450R 2025: Έτοιμο για παραγωγή


Η Kove παρουσίασε στα κοινωνικά της δίκτυα το γυμνό τετρακύλινδρο 450R που φαίνεται πως έχει φτάσει ένα βήμα από τις βιτρίνες.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 25/9/2024

Βασισμένο στο σπορ μοντέλο 450RR που εμφανίστηκε πέρυσι προκαλώντας στα ίσια το Kawasaki ZX-4R, το 450R είναι η streetfighter παραλλαγή που πρόλαβε την ανάλογη φημολογούμενη Γιαπωνέζα.

Η Kove εμφάνισε για πρώτη φορά επισήμως το 450R σε έκθεση στο Πεκίνο στα τέλη της Άνοιξης, με έκτοτε σίγησαν οι πληροφορίες από το κινέζικο εργοστάσιο. Τώρα η Kove ουσιαστικά προαναγγέλλει την άφιξή του με την εμφάνιση μερικών φωτογραφιών στα κοινωνικά της δίκτυα.

Σε αυτές βλέπουμε ουσιαστικά την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας, η οποία απαντά σε μερικά ερωτήματα σχετικά με τα τελικά του χαρακτηριστικά.

Το Kove 450R έρχεται με λιτότερες προδιαγραφές από το supersport 450RR, ξεκινώντας από τον κινητήρα του. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά των 443 cc αποδίδει 64.4 hp στις 12,000 rpm και 4.1 kgm στις 9,000 rpm, νούμερα που δείχνουν μια σημαντική διαφοροποίηση από το 450RR.

Δεν είναι τόσο οι περίπου τρεις λιγότεροι ίπποι και το 0.1 kgm περισσότερο που δηλώνει το γυμνό ως προς το RR, όσο το γεγονός πως αμφότερες οι μέγιστες τιμές αποδίδονται χαμηλότερα: η ισχύς κορυφώνεται 1,000 rpm πιο κάτω από το RR και η ροπή 1,500 rpm πιο νωρίς.

Το μέγιστο όριο περιστροφής του κινητήρα φτάνει στις 14,000 rpm και η ονομαστική τελική του ταχύτητα ανακοινώθηκε στα 205 km/h.

Η τροφοδοσία του κινητήρα περνά από έναν ψεκασμό της Bosch και το ηλεκτρονικό του πακέτο περιλαμβάνει δικάναλο ABS, TCS και οθόνη TFT με συνδεσιμότητα Bluetooth.

Οι αναρτήσεις είναι της κινέζικης Yu-An και δε διαθέτουν ρυθμίσεις πλην προφόρτισης ελατηρίου πίσω, σε μια από τις πιο έντονες διαφορές από το 450RR με τις πλήρως ρυθμιζόμενες ΚΥΒ.

Στα φρένα θα βρούμε την ίδια προμηθεύτρια για τα δύο τετρακύλινδρα 450, την κινέζικη Taisko, μόνο που στο γυμνό R οι μπροστινές δαγκάνες δεν είναι ακτινικές.

Το 450R κυλά στους ίδιους τροχούς με το RR, δηλαδή 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω, με λάστιχα αρχικής τοποθέτησης της CST και το στεγνό του βάρος έχει ανακοινωθεί στα 165 κιλά, ακριβώς όσο και του 450RR με άδειο το 14λιτρο ρεζερβουάρ.

Στην Κίνα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη τιμή για το Kove 450R, αλλά αναμένεται σύντομα από τη στιγμή που η κατασκευάστριά του άρχισε να το προωθεί διαδικτυακώς, κάτι που σημαίνει πως η ώρα του στην αγορά πλησιάζει.

Ελπίζουμε πολύ να το δούμε στα μέρη μας, σε μια κατηγορία που έχει αναζωπυρωθεί τα τελευταία χρόνια με τη σπίθα να έχει το καταπράσινο χρώμα της Kawasaki. Σε αντίθεση με το ZX-25R, η άφιξη του ZX-4R προκάλεσε αντιδράσεις σε άλλους κατασκευαστές, με την Kove να "προλαβαίνει" τη φημολογούμενη πρόθεση της Kawasaki να στήσει γυμνά τετρακύλινδρα με τον 400άρη κινητήρα της, αρχικά με Z400RS και πιθανώς με μια streetfighter παραλλαγή στη συνέχεια.

Παράλληλα η Honda δουλεύει ήδη στη δική της απάντηση, καθώς είναι πια επιβεβαιωμένο πως εξελίσσει νέο τετρακύλινδρο 400 cc σε σειρά που θα χρησιμοποιηθεί τόσο για την αναγέννηση του CB400 Super Four, όσο και του προσφάτως πατενταρισμένου CBR400 Four.

Ας κάνουμε τώρα μια πρόποση στα συγκριτικά τεστ τετρακύλινδρων 400 του προσεχούς μέλλοντος...