ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
NEA MONTEΛΑ

Κawasaki W800 - Παρουσιάστηκε τρίτη έκδοση 23/10

  • img

Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show η νέα βασική έκδοση του W800, για να συμπληρώσει την κλασσική τριάδα δίπλα στα Street και Café.

Η Kawasaki είχε εκπλήξει το 1999 όταν παρουσίασε το W650, μια κλασσικής εμφάνισης μοτοσυκλέτα που έφερνε ξανά στο προσκήνιο μια γεύση από τα πρώτα χρόνια της εταιρείας με ένα σχέδιο που μας θύμισε πως ξεκίνησαν οι Ιάπωνες: κλωνοποιώντας την κραταιά τότε Αγγλική σχολή.

Το 650 έμεινε στην παραγωγή ως το 2008, για να επιστρέψει το 2011 ως W800, με την ίδια ακριβώς συνταγή και μεγαλύτερο κινητήρα. Το 2016 η Kawasaki ανακοίνωνε ουσιαστικά την παύση του μοντέλου με το W800 Last Edition, κάτι που ευτυχώς άλλαξε πέρυσι με την επιστροφή του μέσω δύο παραλλαγών, W800 Café και W800 Street.

Τώρα στο Τόκυο παίχτηκε η τρίτη πράξη της ιστορίας αυτής με την ανακοίνωση του τρίτου τέκνου της αναγεννημένης σειράς W800, που αυτή τη φορά αφορά το βασικό μοντέλο.

Το σκέτο W800 παραμένει ένα Euro 4 μοντέλο, προφανώς εκμεταλλευόμενο την περίοδο χάριτος που υπάρχει για τις προϋπάρχουσες μοτοσυκλέτες και μας έρχεται με μόνο περιφερειακές αλλαγές συγκριτικά με τα Street και Café, ως τα γνωρίζουμε.

Η σημαντικότερη διαφοροποίηση του W800 είναι στον μπροστινό τροχό, που εδώ μετρά διάμετρο 19 ιντσών, σε αντίθεση με τις 18 των Street και Café. Πίσω διατηρεί τον ίδιο τροχό 18 ιντσών.

Παράλληλα σημειώνουμε κινητήρα σε ασημί χρώμα, χαλαρό τιμόνι που έρχεται πιο πίσω συγκριτικά με το Street και φέρνει τον αναβάτη σε πιο όρθια, χαλαρή θέση, μια στάνταρ διπλή σέλα με ρετρό λογική και εμφάνιση, αλλά και χρωμιωμένα μακριά φτερά μπρος και πίσω.

Τα περισσότερα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας είναι έτσι κι αλλιώς συμβατά με κάθε μοντέλο της σειράς, οπότε μπορεί ο καθένας να επιλέξει να καστομάρει τη δική του προσθέτοντας λ.χ. τη σέλα του Café στο βασικό W800 κ.ο.κ.

Όσον αφορά στον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός υποτετράγωνος αερόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά των 773 cc με χαμηλότατη συμπίεση 8.4:1 και απόδοση 48 hp στις 6,000 rpm και 6.4 kg.m στις 4,800 rpm.

Το νέο W800 θα είναι διαθέσιμο σε έναν μόνο χρωματισμό, Metallic Dark Green, ήτοι μεταλλικό σκούρο πράσινο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • NEA MONTEΛΑ 12/11

    EICMA 2019 - Husqvarna Vitpilen 401 2020

    Για το 2020, το Vitpilen 401 διαθέτει νέο υποπλαίσιο, ανασχεδιασμένο και μακρύτερο κατά 4 εκατοστά, για μεγαλύτερη άνεση συνεπιβάτη. Παράλληλα διαθέτει νέο φινίρισμα, με μπρονζέ πινελιές.

  • 2018 BOLT APPSCOOTER 20/7

    Bolt AppScooter: Η Tesla της… μοτοσυκλέτας!

    Μια σπουδή για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του αύριο παρουσιάζει η νεοσύστατη εταιρεία Bolt και αφορά ένα scooter με τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας και ηλεκτροκίνηση με αυτονομία έως 400 km!

  • NEA MONTEΛΑ 12/11

    ΕICMA - Nέα Orcal SK01 & SK03

    Η γκάμα της Γαλλικής Orcal μεγαλώνει και επεκτείνεται σε πιο σύγχρονες σχεδιαστικές νόρμες. Τη γνωρίσαμε στην Ελλάδα από τα γοητευτικότατα Astor, Sirio, Sprint και NK01, και τώρα στην EICMA η εταιρεία παρουσίασε τα δύο νέα της μοντέλα.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 11/11

    EICMA - Piaggio Medley 2020

    Μπορεί τα Beverly και Liberty να μην ανανεώθηκαν για το 2020, αντίθετα όμως το Medley δέχθηκε πολλές αλλαγές, κι έγινε πιο δυνατό, πιο χρηστικό, πιο τεχνολογικά προηγμένο και πιο ποθητό. Παράλληλα, η Piaggio παρουσίασε και την έκδοση Medley S με sport εμφάνιση και σύστημα...

  • NEA MONΤΕΛΑ 11/11

    EICMA - Benelli TRK 502 X 2020

    To TRK 502 X της Benelli δέχθηκε αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα για το 2020, ώστε να παρέχει ακόμα μεγαλύτερο Value for money, περισσότερη χρηστικότητα και μεγαλύτερη άνεση, ενώ παράλληλα έγινε και πιο όμορφο.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 11/11

    EICMA – Yamaha Tricity 300

    Tον Οκτώβριο το είδαμε στο Tokyo Motor Show, χωρίς όμως η Yamaha να αποκαλύπτει οποιοδήποτε στοιχείο για αυτό, περιμένοντας το Μιλάνο. Η ώρα έφτασε λοιπόν και η τελευταία προσθήκη των τριών διαπασών στα τρίτροχα, μια κατηγορία στην οποία ποντάρει πολλά, είναι γεγονός!

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA - KTM 390 Adventure

    Επιτέλους! Μετά από τόσες spy pics και μετά από τόση αναμονή, το KTM 390 Adventure παρουσιάστηκε επίσημα σε μορφή παραγωγής στην EICMA 2019! Μια μοτοσυκλέτα που έχει τη δύναμη να γράψει τρελές πωλήσεις, καθώς φέρνει πρωτόγνωρη τεχνολογία και επιδόσεις κορυφής, στα Adventure...

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA – Honda SH150i 2020

    Μια μεγάλη σε έκταση ανανέωση επιφύλασσε η Honda για το SH150i του 2020 που παρουσιάστηκε στα πλαίσια της EICMA.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA – Brixton Crossfire 500 & Crossfire 500 X

    Πέρσι η Brixton μας προετοίμασε με ένα πρωτότυπο, φέτος ήρθε ή ώρα του μοντέλου παραγωγής, σε δύο εκδόσεις παρακαλώ, με τον πρώτο δικύλινδρο -και μεγαλύτερο σε κυβισμό- κινητήρα στην γκάμα της Brixton μέχρι τώρα. Crossfire 500 / X!

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 31/10

    SYM - Το νέο DRG 160i θα παρουσιαστεί στην EICMA

    Επίθεση στην πόλη προαναγγέλλει η SYM ενόψει EICMA, με ένα ολοκαίνουργιο σκούτερ 160 cc που υπόσχεται σπορ συμπεριφορά, άφθονη πρακτικότητα και οικονομία.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 31/10

    To TriTown της Yamaha στη πιο απαιτητική δοκιμασία!

    Το ηλεκτρικό τρίκυκλο πατίνι με δύο μπροστινούς τροχούς που πλαγιάζουν ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους και η αρχή θα γίνει από την Ιαπωνία.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 24/10

    BMW Motorrad - Θα παρουσιάσει νέo e-scooter στο Μιλάνο;

    Για την BMW Motorrad, το κεφάλαιο e-scooter δεν είναι κάτι νέο, καθότι από το 2013 έχει παρουσιάσει το C-Evolution, ένα ηλεκτροκίνητο scooter το οποίο δεν έμεινε απλά ως έκθεμα, αλλά λανσαρίστηκε σε επιλεγμένες αγορές.

  • NEA MONTEΛΑ 23/10

    Κawasaki W800 - Παρουσιάστηκε τρίτη έκδοση

    Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show η νέα βασική έκδοση του W800, για να συμπληρώσει την κλασσική τριάδα δίπλα στα Street και Café.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 23/10

    Yamaha - "Mισή" παρουσίαση Tricity 300 στο Tokyo Motor Show

    Η Yamaha παρουσίασε το νέο τρίτροχο scooter της, Tricity 300, στο Tokyo Motor Show, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά για αυτό, κάτι που θα πραγματοποιηθεί αργότερα, στην EICMA.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 18/10

    Kawasaki - Είναι επίσημο

    Το καλοκαίρι υπήρξε η είδηση σχετικά με την πρόθεση της Kawasaki να προσθέσει μια νέα, τρίτη έκδοση στην οικογένεια των W800, που απαριθμεί μέχρι στιγμής δύο μοντέλα, τα W800 Street και W800 Café.