Kawasaki Ninja 700: Ψηφιακά όνειρα σε ρεαλιστική βάση


Φήμες για επικείμενη εμφάνιση ενός αναβαθμισμένου μεσαίου δικύλινδρου Ninja εικονογραφούνται από γνωστό Αγγλικό στούντιο.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 22/3/2021

Τα Supersport πέθαναν, ζήτω τα Supersport. Αυτό ήταν εν πολλοίς το γενικό κλίμα της δεκαετίας του 2010, στη διάρκεια της οποίας βγήκαν εκτός παραγωγής θρύλοι όπως το Honda CBR600RR, εξαφανίστηκε από προσώπου γης το Suzuki GSX-R600. Ακόμη και οι ανανεώσεις των Kawasaki ZX-6R και Yamaha YZF-R6 (πάνω στην ίδια υπερδεκάχρονη βάση τους με προσθήκη ηλεκτρονικών) έπεισαν μάλλον περισσότερο για το τέλος των τετρακύλινδρων supersport παρά για το νέο τους μέλλον.

Όπου δημιουργείται ένα κενό στην αγορά ωστόσο κάποιος θα βρεθεί να το γεμίσει, έτσι το χάσμα κάτω από τις superbikes του λίτρου και των 200 ίππων (και των 20 χιλιάδων ευρώ) έχει αρχίσει να συμπληρώνεται από προτάσεις που δεν μοιάζουν τόσο προορισμένες για αγώνες.

Η Honda παίζει με δύο προτάσεις, CBR500R και CBR650R, δικύλινδρη και τετρακύλινδρη αντιστοίχως, ενώ και η Kawasaki προσφέρει ένα δικύλινδρο Ninja 650 βασισμένο στο αντίστοιχο Ζ.

Η επικαιρότητα της εποχής φέρνει επίσης πληροφορίες για ένα νέο Yamaha YZF-R7 που δεν θα μιμείται το αείμνηστο σπεσιαλάκι που παραλίγο να χαρίσει έναν τίτλο WorldSBK στον Noriyuki Haga κάποτε, μα μια διαφορετική σπορ εναλλακτική βασισμένη στο MT-07.

Στην ίδια ακριβώς λογική, το Γερμανικό περιοδικό Motorrad επικαλείται τις δικές του φήμες πως και η Kawasaki ετοιμάζει την αναβάθμιση του Ninja 650 στα 700 κυβικά, με ανάλογη τόνωση της απόδοσης του κινητήρα της, με τις αναφορές να μιλούν για 100 υπεραισιόδοξα άλογα.

Δύσκολα θα στοιχηματίζαμε για τόσο μεγάλο άλμα στην απόδοση, καθώς αυτές είναι τιμές που δεν επιτυγχάνουν καλά-καλά ούτε τα αγωνιστικά του Lighweight TT στο Isle of Man που εδώ και χρόνια κυριαρχούνται από στρατιές επί τούτου στημένων ER-6 και Ζ650.

Αν πάντως στο κοντινό μέλλον έχουμε ένα Ninja 700 κι ένα R7 με απόδοση γύρω στα 80 άλογα και στοιχειωδώς σπορτίφ περιφερειακά, θα απολαμβάνουμε δύο μοτοσυκλέτες-σχολεία στην απαιτητικότερη οδήγηση που δεν θα κοστίζουν όσο ένα σπίτι και θα μπορούν να διδάξουν τους αναβάτες τους με γεμάτα, ροπάτα κι ελαστικά μοτέρ. Ακούγεται άριστη ιδέα.

Τονίζουμε πως η ψηφιακή απεικόνιση του φημολογούμενου Ninja 700 δεν προέρχεται από την Kawasaki, μα από το Αγγλικό στούντιο Kardesign κατά παραγγελία του περιοδικού Motorrad. Ή, όπως το περιγράφει ο ίδιος ο δημιουργός του ψηφιακού σχεδίου: “Το Kawasaki Ninja 650 συναντά το ZX-10R, ερωτεύονται, κάνουν ένα μωρό και οδηγούν αυτά καλά κι εμείς καλύτερα.”

Πηγή: Kardesign Facebook