To KLX230 εμφανίστηκε το 2020 με αερόψυκτο διβάλβιδο μονοκύλινδρο κινητήρα 233 cc και απόδοση περίπου 20 ίππων ως μια οικονομική παραλλαγή στο υγρόψυκτο τετραβάλβιδο KLX250. Το κλασικό μονοκύλινδρο on-off με εξοπλισμό δρόμου παρουσιάστηκε μαζί με το KLX230R, στο οποίο απουσιάζουν όλα τα παραφερνάλια που φέρνει η έκδοση πινακίδων όντας προορισμένο για αμιγώς χωμάτινη χρήση με αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων. Το KLX230R S αποτελεί μια παραλλαγή του KLX230R, δηλαδή προορίζεται μόνο για εκτός δρόμου χρήση.
Οι αλλαγές της Kawasaki που προσθέτουν το S στο KLX230R περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση κεντρικού διακόπτη με κλειδί, καθώς και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 7.6 λίτρων κατασκευασμένο από ανοιξείδωτο ατσάλι, σε αντίθεση με το πλαστικό του KLX230R.
Το υποπλαίσιο έχει τροποποιηθεί για να χαμηλώσει το ύψος σέλας, το αφρώδες της ενισχύθηκε για βελτιωμένη άνεση και φυσικά η εμφάνιση ακολουθεί την ΚΧ τάση του 2025 στη χωματερή γκάμα της Kawasaki.
Παρά τις αλλαγές στο υποπλαίσιο, οι αναρτήσεις έχουν τις ίδιες ακριβώς διαδρομές με το KLX230R στα 250 mm μπροστά, 217 πίσω. Οι ρυθμίσεις τους είναι λίγο πιο σφικτές από το "πινακιδάτο" KLX230 τόσο στα ελατήρια όσο και στις υδραυλικές τους αποσβέσεις.
Ο αερόψυκτος διβάλβιδος μονοκύλινδρος κινητήρας μετρά 233 cc και αποδίδει κάτι λιγότερο από 20 ίππους μέσω εξατάχυτου κιβωτίου - στο οποίο μάλιστα η έκτη είναι αρκετά μακριά, overdrive με σχέση μετάδοσης 0.852 αντηχώντας μια πρακτική πλευρά του KLX230, του μόνου μοντέλου στην οικογένεια που βγάζει πινακίδα στις χώρες που πουλιέται, όπως οι ΗΠΑ.
Στον μονοκύλινδρο η Kawasaki έχει ξανασετάρει την κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) και στένεψε την εισαγωγή αέρα από διάμετρο 37 mm σε 33 για να ενισχύσει την απόδοση της χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Η σέλα στο KLX230R S έχει κατέβει ελαφρώς στα 875 mm και, σε συνδυασμό με τις ικανές διαδρομές αναρτήσεων και τα 270 mm ελάχιστης απόστασης από το έδαφος, φτιάχνει ένα πακέτο που ακούγεται αποτελεσματικό και φιλικό εκτός δρόμου, ειδικά με το κοντούλι μεταξόνιο των 1,375 mm που χαρίζει στη μοτοσυκλέτα ευελιξία και ευκινησία. Οι τροχοί ακολουθούν τις κλασικές εντουράδικες διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω.
Άλλες αλλαγές στο KLX230R S του 2025 περιλαμβάνουν τιμόνι τοποθετημένο 25 mm πιο μπροστά και μαρσπιέ αναβάτη 9 mm πιο πίσω, με στόχο να προσφέρουν καλύτερη εργονομία στην όρθια οδήγηση.
Το KLX230R S θα κυκλοφορήσει μόνο στο κλασικό πράσινο Kawasaki Lime Green, με το ονομαστικό του βάρος να ανακοινώνεται στην ευρωπαϊκή ιστοσελίδα τα 184 υγρά κιλά και μάλλον πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Στην αμερικανική του εκδοχή ζυγίζει περίπου 120 κιλά - μια πολύ λογικότερη τιμή - με το ρεζερβουάρ γεμάτο, οπότε προφανώς η ευρωπαϊκή εκδοχή θα βρίσκεται κάπου εκεί κοντά και σίγουρα όχι 64 κιλά ψηλότερα και μάλιστα χωρίς ίχνος εξοπλισμού δρόμου.
Η τιμή του δεν έχει καθοριστεί ακόμη.
Δείτε το στην ευρωπαϊκή ιστοσελίδα της Kawasaki: kawasaki.eu/en/Motorcycles/Enduro/KLX230R_S_2025.html