Honda NT1100 2025: Ανανέωση ευρείας έκτασης


Ανακοινώθηκε η 2η γενιά της τουριστικής μοτοσυκλέτας της Honda, με ανανεωμένη σχεδίαση, αυξημένη άνεση χρήστη, καλύτερα ηλεκτρονικά και πιο γεμάτο σε απόδοση κινητήρα.

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΙΣΤΙΛΟΓΛΟΥ
  • 1/10/2024

Η  Honda ανακοίνωσε το νέο NT1100 για το 2025, ουσιαστικά την 2η γενιά του μοντέλου, με μεγάλης έκτασης αλλαγές σε πολλά επίπεδα. Ας δούμε αναλυτικότερα.

Αρχικά, η μοτοσυκλέτα δέχθηκε ανασχεδιασμό, με μία πιο αιχμηρή προσέγγιση, μια νέα ζελατίνα που ρυθμίζεςται σε 5 θέσεις με το ένα χέρι, μακρύτερο φτερό πίσω τροχού και νέα φωτιστικά σώματα εμπρός, με DRL. Η νέα προσέγγιση στην σχεδίαση όχι μόνο βελτιώνει και το αεροδυναμικό αποτέλεσμα, αλλά καταργεί την ανάγκη για χρήση εξωτερικών φλας. Οι βαλίτσες του μοντέλου είναι πλέον μεγαλύτερες (37 και 36 λίτρα, αριστερά και δεξιά αντίστοιχα), με την καθεμία να χωρά ένα full-face κράνος, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται κεντρικό σταντ, θερμαινόμενα γκριπ, δύο παροχές ρεύματος (USB-ACC) και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, μέσω της οθόνης αφής 6,5 ιντσών.

Η σέλα είναι επίσης ανανεωμένη, με βελτιωμένο γέμισμα για αύξηση της άνεσης και για τους δύο επιβαίνοντες, με τον διαθέσιμο χώρο πίσω από τον αναβάτη να έχει αυξηθεί κατά 20% χωρίς να επηρεάζεται η ευκολία πρόσβασης των ποδιών στο έδαφος. Μια νέα μπαταρία λιθίου συμβάλλει στην αφαίρεση 2,5 κιλών από την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

Στον κινητήρα, έχουμε αύξηση της ροπής στα 11,4 kgm/5.500 στροφές, από τα 10,7 του απερχόμενου μοντέλου, με την ισχύ να παραμένει στους 102 ίππους/7.500 στροφές. Η Honda υπογραμμίζει ιδιαίτερα τον «νέο ήχο» του κινητήρα, μέσα από τις αλλαγές στην εισαγωγή, ενώ νέες είναι και οι ρυθμίσεις της ECU επί του θέματος.

Πλέον μία μονάδα IMU αναλαμβάνει τον έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων, ενώ οι χαρτογραφήσεις λειτουργίας είναι 3 2, οι δύο τελευταίες προσαρμόσιμες από τον χρήστη. Παράλληλα, υπάρχει HSTC – Το traction control της Honda, με ενσωματωμένο έλεγχο σούζας. Στην μονάδα IMU συνδέεται πλέον και το κιβώτιο DCT, με βελτιωμένο πρόγραμμα αλλαγών ταχυτήτων για καλύτερη εκμετάλλευση της ροπής του κινητήρα και ομαλότερη λειτουργία-αίσθηση στις χαμηλές στροφές.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, τύπου ημίδιπλης ραχοκοκαλίας και συνδυάζεται με αλουμινένιο υποπλαίσιο, ενώ νέα είναι η οψιόν ηλεκτρονικών αναρτήσεων της Showa (EERA) με 4 χαρτογραφήσεις λειτουργίας και δυνατότητα ηλεκτρονικής ρύθμισης προφόρτισης πίσω, ακόμα και εν κινήσει. Στον βασικό εξοπλισμό, οι αναρτήσεις είναι «συμβατικές» από την ίδια εταιρεία.

Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 310 χιλιοστών εμπρός, με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκο 256 χιλιοστών πίσω, με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ συμπληρώνονται από Cornering ABS με σύστημα περιορισμού ανύψωσης πίσω τροχού RLC. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 238 κιλά (248 με DCT), με 1 επιπλέον κιλό σε κάθε έκδοση, αν επιλέξετε τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις.

Για την μοτοσυκλέτα ανακοινώθηκαν και δύο εξοπλιστικά πακέτα:

- Urban Pack, με Top Box 50 λίτρων στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, εσωτερική τσάντα και μαξιλαράκι πλάτης, όπως και συναγερμό μοτοσυκλέτας

- Voyage Pack, με το Top Box και χωρίς τον συναγερμό, αλλά με επιπλέον Tank Bag 4,5 λίτρων, σέλες Comfort, μαρσπιέ συνεπιβάτη Comfort και προβολάκια ομίχλης.