Honda - Ένα cargo scooter που συνδυάζει πολλές κατηγορίες - Έχει και πετάλια!


ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΕΣ (LIGHT) ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ, ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ SCOOTER ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΤΩΜΑ Η ΓΙΑ ΤΟΥΣ FIT ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕ ΣΧΑΡΕΣ.

  • 25/2/2020

Άν προσθέσουμε και την ηλεκτροκίνησηστα δύο ανωτέρω οχήματα (υποβοήθηση στο ποδήλατο), έχουμε δυο πολύ καλές προτάσεις για αυτή την χρήση, σωστά;

Σωστά αλλά η Honda δεν σκέφτεται όπως όλοι εμείς και η πρόταση της σε αυτό το ζητούμενο είναι... “πιάσε μια απ΄ όλα μάστορα!”, δηλαδή ποδήλατο, scooter, ηλεκτροκίνηση και μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι, σε ένα!

Αυτό αποτυπώνεται στα σχετικά σχέδια που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση και περιγράφουν ένα δίτροχο που θυμίζει το πρόσφατα παρουσιασμένο στο Tokyo Motor Show, Benly e: (ναι, με “:” μετά το “e”). Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μια ακόμα πιο ελαφριά υλοποίηση με επίπεδο πάτωμα, στο εσωτερικό του οποίου τοποθετείται η μπαταρία.

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει και πετάλια, με τον αναβάτη να παράγει μέρος του έργου που χρειάζεται για να κινηθεί το scooter ή το υποβοηθούμενο ποδηλατοscooter, όπως είναι το πιο σωστό.

Κάτω από την σέλα υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, ενώ το πλαίσιο είναι στιβαρό, και η πίσω ανάρτηση φέρει πολύπλοκο σύστημα μοχλισμού. Όλα αυτά είναι φυσικά καλαδεχούμενα όμως αυξάνουν το βάρος, όποτε η υποβοήθηση στα πετάλια πρεπει να είναι αρκετά μεγάλη.

Άλλωστε το συγκεκριμένο όχημα, δεν χαρακτηρίζεται καν ως υποβοηθούμενο e-ποδήλατο αφού η νομοθεσία ορίζει ότι το μοτέρ σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να εφαρμόζει την ισχύ του στην μεσαία τριβή των πεταλιών (τον άξονα περιστροφής τους δηλαδή). Η Honda αναφέρει ότι το μοτέρ στην προκειμένη περίπτωση είναι hub τύπου, με εφαρμογή της ισχύος του στον άξονα του πίσω τροχού.

Όπως και αν έχει πάντως, το ορθοπέταλο στις ανηφόρες πρέπει να είναι -εργονομικά τουλάχιστον- δύσκολη υπόθεση!