Honda CB1000R 2021 - Φρεσκάρισμα κι εξοπλιστικά


Με την ευκαιρία της επικαιροποίησης του κινητήρα του CB1000R κατά τις Euro 5 προδιαγραφές, η Honda προχώρησε και σε επιμέρους βελτιώσεις.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
  • 11/11/2020

Με την ευκαιρία της επικαιροποίησης του κινητήρα του CB1000R του 2021, σύμφωνα με τις Euro 5 προδιαγραφές, η Honda προχώρησε επιπλέον και σε επιμέρους βελτιώσεις όπως την ανανεωμένη αισθητική της μοτοσυκλέτας, έναν νέο έγχρωμο TFT πίνακα οργάνων, την προσθήκη του συστήματος Honda Smartphone Voice Control System κ.ά.

To CB1000R είχε ανανεωθεί πλήρως το 2018, όταν ξανασχεδιάστηκε αφήνοντας πίσω του το κλασικό streetfighter look για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Neo Sports Café και τώρα, επ' ευκαιρία των Euro 5, η Honda βελτιώνει στα σημεία το CB1000R.

Αισθητικά, το μοντέλο του 2021 έχει πιο επιθετικό design, με νέο προβολέα, πιο μεγάλο, οβάλ και με κλίση προς τα πίσω, ξανασχεδιασμένα καλύμματα ψυγείου, μικρές αλλαγές στα καλύμματα του φίλτρου αέρα, νέες ζάντες με πολλά λεπτά μπράτσα που θυμίζουν ακτίνες, νέο υποπλαίσιο στο χρώμα του αλουμινίου, μικρότερη βάση πινακίδας, διαφορετικό χρώμα στους λαιμούς των εξατμίσεων, κλπ.

Το πλαίσιο παραμένει ως είχε, όμως ο κινητήρας πληροί πλέον τις Euro 5 προδιαγραφές με νέες ρυθμίσεις στον ψεκασμό, βελτιωμένη απόκριση και πιο γραμμική απόδοση, αποδίδοντας 144 hp / 10,500 rpm και 10.6 kg.m / 8,250 rpm.

Η νέα έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων 5 ιντσών παρέχει μεγάλο όγκο πληροφοριών και αντίστοιχα μεγάλη ευκρίνεια, αν και αισθητικά ενοχλεί λίγο απο μπροστά, καθώς προεξέχει αρκετά περισσότερο πάνω από τον προβολέα σε σχέση με την προηγούμενη.

Στα όργανα βρίσκουμε και το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control System (HSVC), με το οποίο ο αναβάτης μπορεί να δίνει φωνητικές εντολές στο smartphone του που θα έχει συνδέσει με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth.

Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα βρίσκουμε τρεις Riding Modes (Rain, Standard, Sport) και μια customizable User mode. Σε κάθε ρύθμιση αλλάζει η δύναμη του κινητήρα, το φρένο κινητήρα και οι ρυθμίσεις του Traction Control (HSTC) - το τελευταίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί.

Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1,455 mm, το γεμάτο βάρος στα 212 κιλά και το ύψος σέλας στα 830 mm.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι Showa SFF-BP και ένα πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση.

Στον τομέα της πέδησης το CB1000R φέρει ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες μπροστά, με δίσκους 310 mm, δίσκο 256 mm πίσω και δικάναλο ABS.

Μια χρηστική βελτίωση είναι και η προσθήκη USB θύρας φόρτισης για μικροσυσκευές κάτω από τη σέλα, ενώ τα φλας κλείνουν αυτόματα και έχουν και λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS), όπου αναβοσβήνουν προειδοποιητικά σε φρενάρισμα πανικού.

Δίπλα στη βασική έκδοση CB1000R για το 2021 η Honda θα προσφέρει και την CB1000R Black Edition, με το μαύρο χρώμα να κυριαρχεί πάνω της, εκτοπίζοντας το χρώμα του αλουμινίου και με έξτρα τη μικρή μαύρη ζελατίνα, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και το quickshifter.

Το CB1000R του 2021 θα διατίθεται σε τέσσεα χρώματα:

Candy Chromosphere Red

Mat Ballistic Black Metallic

Matt Beta Silver Metallic

The Black Edition

Η σειρά των επίσημων αξεσουάρ της Honda είναι ως είθισται μεγάλη, με tank pad, ζελατίνα, κάλυμμα μονόσελου, διαφορετικό φτερό μπροστά, σέλες alcantara, quickshifter, θερμαινόμενα γκριπ, tank bag κ.ά.