Η QJ Motor SRT 800 στην Ελλάδα


Η QJ Motor βρίσκεται στην Ελλάδα και οι πρώτες μοτοσυκλέτες έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους. 

  • ΤΑΚΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
  • 12/1/2023

Μία πολυαναμενόμενη είναι η adventure SRT800, μία μοτοσυκλέτα εντυπωσιακή που είχε τραβήξει τα βλέμματα του κοινού από την έκθεση EICMA. Την είδαμε από κοντά στην έκθεση της ελληνικής αντιπροσωπείας Γκοργκόλης Α.Ε. στην Καλλιθέα, και βρήκαμε την ευκαιρία να την επεξεργαστούμε.

Είναι μεγάλη και ποιοτική, με αρκετά καλή ποιότητα πλαστικών περιφερειακών και βαφή, με άνετους χώρους για δύο επιβαίνοντες, σε ξεχωριστά μερίδια σέλας. Οι σέλες είναι μεγάλες με το πίσω τμήμα να διαθέτει μεγάλες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη, ενώ η σχάρα φόρτωσης που διαθέτει και τρύπες για τοποθέτηση βαλίτσας, ανήκει στον standard εξοπλισμό.

Το αιχμηρό μπροστινό τμήμα με δύο εκατέρωθεν τοποθετημένους προβολής και τα ενσωματωμένα φλας στα πλαϊνά των πλαστικών του ρεζερβουάρ δημιουργούν ένα όμορφο τμήμα στο οποίο τίποτα δεν εξέχει. Η μεγάλη ζελατίνα fering με καμπύλη σχεδίαση για να διώχνει τον αέρα προς τα πάνω δεν ρυθμίζει, διαθέτει όμως και πλαϊνά που διώχνουν τον αέρα από τα χέρια του αναβάτη, αλλά και από το σώμα του. Τα χέρια του αναβάτη προστατεύονται από χούφτες χωρισμένες σε δύο τμήματα, με αφαιρούμενο spoiler για τον αέρα, ενώ είναι διαιρούμενες για επισκευή σε περίπτωση πτώσης. Ακτινικής τοποθέτησης τρόμπα φρένου με ρυθμιζόμενη μανέτα, ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη ο οποίος είναι αρκετά μαλακός, ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της QJ σε δύο δίσκους διαμέτρου 320mm, συμπληρώνουν το πακέτο της ασφάλειας το οποίο διαθέτει και δικάναλλο σύστημα ABS της Bosch 9.1MB.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την QJ με ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα διαμέτρου 43mm και διαδρομής 160mm, και αμορτισέρ πίσω χωρίς μοχλισμό, με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και συμπίεσης.

Οι τροχοί των 17 ιντσών είναι χυτοί αλουμινένιοι με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Pirelli, Angel GT, εξαιρετική επιλογή για την τουριστική χρήση για την οποία προορίζεται.

Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, χωρητικότητας 754 κυβικών εκατοστών απόδοσης 76,5 ίππων, και ροπής 6,7 χιλιόγραμμων με την εταιρία να ανακοινώνει κατανάλωση στα 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Εμάς μας έκανε εντύπωση η συνολική ποιότητα της μοτοσυκλέτας, οι διακόπτες και η οθόνη TFT την οποία δεν είδαμε εν λειτουργία μιας και δεν υπήρχε μπαταρία ακόμη, η οποία συνδέεται με τον αριστερό διακόπτη για έλεγχο, η θήρα φόρτισης USB, καθώς και η θέση οδήγησης. 20230111_145658-web.jpgΑνεβαίνεις πολύ εύκολα πάνω στην μοτοσυκλέτα μιας και το ύψος σέλας βρίσκεται στα 830mm, βρίσκεις άνετα το τιμόνι, και έκπληξη προκαλεί το ζύγισμα. Με τα δύο πόδια στο έδαφος, το τιμόνι δίνει καλούς μοχλούς και ελέγχεις τη μοτοσυκλέτα ως σταματημένη χωρίς να καταλαβαίνεις τα περίπου 240 ανακοινώσιμα κιλά.

Το ίδιο εύκολα κινείς την μοτοσυκλέτα σβηστή, σε σημείο που νομίζεις ότι βρίσκεται κάτω από τα 200 κιλά - εξαιρετικό ζύγισμα. Με το ρεζερβουάρ 18,5 λίτρων γεμάτο, είμαστε πραγματικά περίεργοι να δούμε πως θα συμπεριφέρεται.

Με σωληνωτό πλαίσιο, γεροδεμένο ψαλίδι, ποιότητα σε κάθε της σημείο, αναμένεται να κάνεις γερή είσοδο στην αγορά, αν σκεφτεί κανείς πως όλα αυτά κοστίζουν €7.995!