Η σειρά των GB350 με αερόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα 348 cc, 20 hp στις 5,500 rpm και 3.3 kgm στις 3,000 rpm για 179 υγρά κιλά, ξεκίνησε τη ζωή της το 2020 στην Ινδία ως CB350 H'ness και γεννήθηκε ως μια λιτή και οικονομική επιλογή, αντίπαλο δέος στα ανάλογου κυβισμού μοντέλα της Royal Enfield.
Στην Ιαπωνία η ανάλογη εκδοχή αυτής της μοτοσυκλέτας ονομάστηκε GB350 και διατίθεται σε δύο εκδόσεις GB350 και GB350S που διαφέρουν μόνο στην εμφάνιση και στη θέση οδήγησης, με λίγο πιο σκυφτό τιμόνι και ελαφρώς πιο πίσω τα μαρσπιέ αναβάτη.
Η Honda είχε προαναγγείλει τη δημιουργία μας έκδοσης GB350C, όπου C ίσον Classic, από τον περασμένο Νοέμβρη (2023) και επανήλθε στο θέμα με νέες εξαγγελίες την Άνοιξη του 2024 σε έκθεση στην Οσάκα. Τώρα ωστόσο μια επισημότατη φωτογραφία με τη νέα έκδοση και τ' όνομά της κοσμεί την αρχή της ιαπωνικής ιστοσελίδας του GB350 δηλώνοντας πως "έρχεται σύντομα".
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το GB350C δεν αναμένεται να έχει καμιά ουσιαστική διαφορά σε πλαίσιο, κινητήρα, αναρτήσεις και φρένα, ρίχνοντας όλο το βάρος στην εμφάνιση όπου σημειώνουμε νέα σπαστή σέλα, άλλη εξάτμιση σε κλασικό σχήμα (peashooter) και διαφορετικά κοστούμια και φτερά.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη πληροφορία για τον χρόνο κυκλοφορίας του GB350C, ωστόσο από τη στιγμή που ανακοινώθηκε στην ιαπωνική ιστοσελίδα της Honda φανταζόμαστε πως δε θα αργήσει πολύ.
Δυστυχώς αυτή η οικογένεια των 350 δεν έχει εξαχθεί στην Ευρώπη και, μετά από 4 χρόνια στις αγορές Ινδίας και Ιαπωνίας, δε βλέπουμε πολλές πιθανότητες αυτό να αλλάξει τώρα. Είναι πραγματικά κρίμα, μιας και η τιμή στην Ιαπωνία είναι εξαιρετική στα €3,500 το GB350 και €3,800 το GB350S (ισοτιμία 29/8/2024). Για το GB350C δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η λιανική του τιμή, λογικά πάντως δε θα απέχει και πολύ από τα άλλα δύο αδέλφια του.