Από αλλού την περιμέναμε, από αλλού μας ήρθε. Στην Ιαπωνία τους τελευταίους μήνες η επικαιρότητα έχει βουτήξει με το κεφάλι στη φημολογία περί του νέου τετρακύλινδρου κινητήρα που εξελίσσει η Honda με σκοπό να τον χρησιμοποιήσει στη νέα γενιά CB400 Super Four, αλλά και σε μια νέα supersport μοτοσυκλέτα που θέλει να ανταγωνιστεί το Kawasaki ZX-4R.
Ωστόσο η μεγάλη είδηση της πρώτης μέρας (Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου) της μεγαλύτερης έκθεσης μοτοσυκλετών της Κίνας, China International Motorcycle Show ή επί το συντομότερο CIMA Motor 2024, προήλθε από τη συνέντευξη Τύπου της Honda. Σε αυτήν ο Minoru Kato, Motorcycle Business Unit General Manager της Honda, παρουσίασε μερικά από τα προσεχή νέα μοντέλα που εξελίσσει η εταιρεία του και ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το "τετρακύλινδρο μεσαίου κυβισμού" μοντέλο (η αναγραφή στα κινέζικα πάνω από τη μοτοσυκλέτα στην οθόνη) που εμφανίζεται ως μια σκοτεινή σιλουέτα βασισμένη στο CBR500R.
Παράλληλα, με τη Honda να έχει κατοχυρώσει στην Ιαπωνία το όνομα CBR400R Four, πλέον όλοι θεωρούν βέβαιο πως αυτή είναι η μοτοσυκλέτα για την οποία μίλησε ο Kato.
Στην Ιαπωνία υπάρχει ήδη CBR400R και είναι μια υποκυβισμένη έκδοση του δικύλινδρου CBR500R που εξυπηρετεί τη στρωμάτωση των ιαπωνικών διπλωμάτων οδήγησης, ενώ στην ίδια ακριβώς λογική υπάρχει ΝΧ400 και άλλα μοντέλα που δεν πρόκειται να δούμε στην Ευρώπη.
Το όνομα CBR400R Four κατοχυρώθηκε από τη Honda στην Ιαπωνία πριν περίπου έναν μήνα, βάζοντας ένα πιο επίσημο όνομα στη θέση του CBR400RR που όλες οι εικασίες χρησιμοποιούσαν ως τότε, με την προσθήκη του Four να εξηγεί την τετρακύλινδρη φύση του κινητήρα και να το διαχωρίζει από το προϋπάρχον δικύλινδρο CBR400R.
Ο Kato δεν προσέφερε περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες, όπως ένα χρονοδιάγραμμα παραγωγής του νέου μοντέλου ("στο κοντινό μέλλον" είπε αυτολεξεί) ή τεχνικά στοιχεία, ωστόσο η αποκάλυψή του ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει νέα φημολογία πως το CBR400R Four μπορεί να ντεμπουτάρει στην EICMA 2024 τον Νοέμβριο.