ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

EICMA - KTM 390 Adventure 8/11

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός απολαυστικός μονοκύλινδρος τετράχρονος με τα 373 κ.εκ. τους 43hp και τα 3,8kgm ροπής που έχουμε δει στα 390 Duke & RC 390.

Με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο κινητήρας αυτός έχει αποδείξει προ πολλού την παροιμιώδη αξιοπιστία του (πιστόνι με επίστρωση DLC, κλπ.), την απίθανη παροχή ισχύος, την γραμμικότητα του, και την μικρομετρική ακρίβεια του ψεκασμού και του ride-by-wire του.

Ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης, ενώ το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων. Ο κινητήρας καλύπτει τις Euro 4 προδιαγραφές, ενώ το τελικό της εξάτμισης βγαίνει στο πλάι, με κλίση προς τα πάνω, για προστασία από πέτρες και ξύλα στις off-road διαδρομές. Επίσης, για τη νέα αποστολή της μοτοσυκλέτας, ο κινητήρας έρχεται με μια προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος του. Σημειώστε πως η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι τα 200mm.

Το πλαίσιο χωροδικτύωμα εμπνέεται από εκείνο του KTM 450 Rally μας λέει η αυστριακή εταιρεία, ενώ το 390 Adventure έχει μεταξόνιο 1.430mm και γωνία κάστερ 26,5 μοιρών, για άριστο έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Το ατσάλινο υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο με 4 βίδες, ενώ εξελίχθηκε με γνώμονα το μικρό βάρος αλλά και την αντοχή για το φόρτωμα που επιβάλλει η κατηγορία, ενώ το ψαλίδι είναι αρκετά μακρύ για να χωρέσει οποιοδήποτε off-road ελαστικό θα θελήσει να τοποθετήσει ο αναβάτης.

Στις αναρτήσεις υπεύθυνη είναι η WP με πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43mm, και επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ. Οι διαδρομές είναι 170mm μπροστά και 177mm πίσω, ενώ το σύστημα των αναρτήσεων ονομάζεται WP APEX.

Το WP APEX 43 πιρούνι είχε εξελιχθεί αρχικά για enduro οδήγηση, με την ΚΤΜ να υποστηρίζει πως είναι ο απόλυτος ηγέτης στην κατηγορία. Διαθέτει ελατήριο σε κάθε καλάμι, αλλά κάθε καλάμι εκτελεί διαφορετική λειτουργία: απόσβεση συμπίεσης στην αριστερή πλευρά, και απόσβεση επαναφοράς στη δεξιά.

Η ΚΤΜ αναφέρει πως ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει το ύψος του τιμονιού με τα επίσημα αξεσουάρ της φίρμας.

Στα φρένα βρίσκουμε έναν μεγάλο δίσκο 320mm της BYBRE (θυγατρική της BREMBO) μπροστά, με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα, και έναν ακόμα δίσκο πίσω με δαγκάνα ενός πιστονιού. Η μοτοσυκλέτα έρχεται με δικάναλο ABS της Bosch, που μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Το ρεζερβουάρ τώρα μπορεί να μεταφέρει 14,5 λίτρα καυσίμου, νούμερο που η ΚΤΜ υποστηρίζει πως μεταφράζεται σε περισσότερα από 400 χιλιόμετρα αυτονομίας!

Η οθόνη οργάνων είναι TFT, έγχρωμη, με πληθώρα πληροφοριών, όπως έχουμε συνηθίσει από το τελευταίο 390 Duke, ενώ στα αριστερά υπάρχει ένας εργονομικός διακόπτης για τον χειρισμό των ενδείξεων και την αλλαγή των ρυθμίσεων.

Η σέλα είναι δυο επιπέδων, ενώ το ύψος σέλας αναβάτη φτάνει τα 858mm. Η σέλα του τελευταίου είναι πιο στενή μπροστά, για να πατάει εύκολα εκείνος στο έδαφος. Η σέλα αφαιρείται εύκολα για πρόσβαση στο φίλτρο αέρα, αλλά και σε έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο.

Τα μαρσπιέ είναι ανθεκτικά και πλατιά, ώστε να ικανοποιήσουν ακόμα και τα πιο hardcore off-road γούστα, ενώ τα ελαστικά παρεμβύσματα μπορούν να αφαιρεθούν για εκτός δρόμου χρήση.

Το KTM 390 Adventure διαθέτει μια ζελατίνα που προστατεύει μεν από τα στοιχεία της φύσης, αφήνοντας όμως ανεμπόδιστο το βλέμμα του αναβάτη να ελέγχει τον δρόμο μπροστά.

Σημειώστε πως η ζελατίνα ρυθμίζεται, σε 2 θέσεις, αν και η ρύθμιση της απαιτεί εργαλεία. Επιπλέον, η ΚΤΜ διαθέτει 2 ακόμα διαφορετικά μεγέθη ζελατινών για να επιλέξει ο αναβάτης μέσα από τον κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ.

Το 390 Adventure έρχεται εξοπλισμένο με το σύστημα KTM MY RIDE, όπου ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει το smartphone του με τη μοτοσυκλέτα, για να κάνει και να δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις, να ακούσει μουσική, να χρησιμοποιήσει GPS, κ.α.

Τέλος, το KTM 390 Adventure έρχεται με μεγάλο κατάλογο έξτρα αξεσουάρ, ώστε να μπορέσει ο καθένας να το φέρει εύκολα στα μέτρα του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • NEA MONTEΛΑ 12/11

    EICMA 2019 - Husqvarna Vitpilen 401 2020

    Για το 2020, το Vitpilen 401 διαθέτει νέο υποπλαίσιο, ανασχεδιασμένο και μακρύτερο κατά 4 εκατοστά, για μεγαλύτερη άνεση συνεπιβάτη. Παράλληλα διαθέτει νέο φινίρισμα, με μπρονζέ πινελιές.

  • 2018 BOLT APPSCOOTER 20/7

    Bolt AppScooter: Η Tesla της… μοτοσυκλέτας!

    Μια σπουδή για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του αύριο παρουσιάζει η νεοσύστατη εταιρεία Bolt και αφορά ένα scooter με τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας και ηλεκτροκίνηση με αυτονομία έως 400 km!

  • NEA MONTEΛΑ 12/11

    ΕICMA - Nέα Orcal SK01 & SK03

    Η γκάμα της Γαλλικής Orcal μεγαλώνει και επεκτείνεται σε πιο σύγχρονες σχεδιαστικές νόρμες. Τη γνωρίσαμε στην Ελλάδα από τα γοητευτικότατα Astor, Sirio, Sprint και NK01, και τώρα στην EICMA η εταιρεία παρουσίασε τα δύο νέα της μοντέλα.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 11/11

    EICMA - Piaggio Medley 2020

    Μπορεί τα Beverly και Liberty να μην ανανεώθηκαν για το 2020, αντίθετα όμως το Medley δέχθηκε πολλές αλλαγές, κι έγινε πιο δυνατό, πιο χρηστικό, πιο τεχνολογικά προηγμένο και πιο ποθητό. Παράλληλα, η Piaggio παρουσίασε και την έκδοση Medley S με sport εμφάνιση και σύστημα...

  • NEA MONΤΕΛΑ 11/11

    EICMA - Benelli TRK 502 X 2020

    To TRK 502 X της Benelli δέχθηκε αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα για το 2020, ώστε να παρέχει ακόμα μεγαλύτερο Value for money, περισσότερη χρηστικότητα και μεγαλύτερη άνεση, ενώ παράλληλα έγινε και πιο όμορφο.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 11/11

    EICMA – Yamaha Tricity 300

    Tον Οκτώβριο το είδαμε στο Tokyo Motor Show, χωρίς όμως η Yamaha να αποκαλύπτει οποιοδήποτε στοιχείο για αυτό, περιμένοντας το Μιλάνο. Η ώρα έφτασε λοιπόν και η τελευταία προσθήκη των τριών διαπασών στα τρίτροχα, μια κατηγορία στην οποία ποντάρει πολλά, είναι γεγονός!

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA - KTM 390 Adventure

    Επιτέλους! Μετά από τόσες spy pics και μετά από τόση αναμονή, το KTM 390 Adventure παρουσιάστηκε επίσημα σε μορφή παραγωγής στην EICMA 2019! Μια μοτοσυκλέτα που έχει τη δύναμη να γράψει τρελές πωλήσεις, καθώς φέρνει πρωτόγνωρη τεχνολογία και επιδόσεις κορυφής, στα Adventure...

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA – Honda SH150i 2020

    Μια μεγάλη σε έκταση ανανέωση επιφύλασσε η Honda για το SH150i του 2020 που παρουσιάστηκε στα πλαίσια της EICMA.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA – Brixton Crossfire 500 & Crossfire 500 X

    Πέρσι η Brixton μας προετοίμασε με ένα πρωτότυπο, φέτος ήρθε ή ώρα του μοντέλου παραγωγής, σε δύο εκδόσεις παρακαλώ, με τον πρώτο δικύλινδρο -και μεγαλύτερο σε κυβισμό- κινητήρα στην γκάμα της Brixton μέχρι τώρα. Crossfire 500 / X!

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 31/10

    SYM - Το νέο DRG 160i θα παρουσιαστεί στην EICMA

    Επίθεση στην πόλη προαναγγέλλει η SYM ενόψει EICMA, με ένα ολοκαίνουργιο σκούτερ 160 cc που υπόσχεται σπορ συμπεριφορά, άφθονη πρακτικότητα και οικονομία.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 31/10

    To TriTown της Yamaha στη πιο απαιτητική δοκιμασία!

    Το ηλεκτρικό τρίκυκλο πατίνι με δύο μπροστινούς τροχούς που πλαγιάζουν ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους και η αρχή θα γίνει από την Ιαπωνία.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 24/10

    BMW Motorrad - Θα παρουσιάσει νέo e-scooter στο Μιλάνο;

    Για την BMW Motorrad, το κεφάλαιο e-scooter δεν είναι κάτι νέο, καθότι από το 2013 έχει παρουσιάσει το C-Evolution, ένα ηλεκτροκίνητο scooter το οποίο δεν έμεινε απλά ως έκθεμα, αλλά λανσαρίστηκε σε επιλεγμένες αγορές.

  • NEA MONTEΛΑ 23/10

    Κawasaki W800 - Παρουσιάστηκε τρίτη έκδοση

    Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show η νέα βασική έκδοση του W800, για να συμπληρώσει την κλασσική τριάδα δίπλα στα Street και Café.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 23/10

    Yamaha - "Mισή" παρουσίαση Tricity 300 στο Tokyo Motor Show

    Η Yamaha παρουσίασε το νέο τρίτροχο scooter της, Tricity 300, στο Tokyo Motor Show, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά για αυτό, κάτι που θα πραγματοποιηθεί αργότερα, στην EICMA.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 18/10

    Kawasaki - Είναι επίσημο

    Το καλοκαίρι υπήρξε η είδηση σχετικά με την πρόθεση της Kawasaki να προσθέσει μια νέα, τρίτη έκδοση στην οικογένεια των W800, που απαριθμεί μέχρι στιγμής δύο μοντέλα, τα W800 Street και W800 Café.