ΜΟΤΟ ΑΝD BIKER ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

EICMA – Honda SH150i 2020 8/11

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Πρόκειται για ένα best seller σε δύσκολες και απαιτητικές αγορές, όπως αυτή της Ιταλίας, οπότε η Honda ήταν πολύ προσεκτική και καίρια σε ότι αφορά στις αλλαγές, θέλοντας να βελτιώσει μια επιτυχημένη “συνταγή”, χωρίς να διαφοροποιήσει τα χαρακτηριστικά της.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, αυτός είναι μια νέα, Euro 4 μονάδα eSP+, όπως την ονομάζει η Honda. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος (o προηγούμενος κινητήρας ήταν διβάλβιδος), με 156,9 κ.εκ χωρητικότητα, έχει πιο υπερτετράγωνα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχο του, αφού η διάμετρος του πιστονιού αυξήθηκε από 58 χλστ. στα 60 χλστ., ενώ παράλληλα, η διαδρομή μειώθηκε, από τα 57,9 χλστ. στα 55,5 χλστ. Η συμπίεση από την άλλη αυξήθηκε, με τον λόγο της πλέον στο 12.0:1, από το 10.6:1 της προηγούμενης έκδοσης.

Η Honda υπόσχεται πιο δυναμικές επιταχύνσεις, μεγαλύτερη τελική αλλά και οικονομικότερη λειτουργία από το νέο αυτό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 15,9 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,44 kg-m ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Συγκριτικά, το προηγούμενο διβάλβιδο μοτέρ απέδιδε 14.6 ίππους / 8.250 σ.α.λ. και 1,41 kg-m / 7.000 σ.α.λ. ενώ το κέρδος, σύμφωνα πάντα με την Honda, δεν έχει να κάνει απλώς στις απόλυτες τιμές, αλλά συνολικά στην απόδοση από τις 4.000 μέχρι και τις 10.000 στροφές, όπου και οι καμπύλες ισχύος και ροπής, είναι πιο “φουσκωμένες” στην νέα έκδοση του SH.

Πέραν αυτών, ο νέος κινητήρας έχει σχεδιασθεί και κατασκευαστεί με γνώμονα την μείωση των εσωτερικών τριβών, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα οικονομικότερη λειτουργία, μείωση των κραδασμών και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Mια νέα προσθήκη στο SH150 είναι το Traction Control (HSCT κατά την Honda), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη αν και δεν βλέπουμε κάποιον λόγο για αυτό. Ο κινητήρας εξακολουθεί φυσικά να έχει ACG σύστημα “μίζας”, κάτι που επιτρέπει την εφαρμογή συστήματος Start – Stop, το οποίο σβήνει το μοτέρ μετά από 3 δευτερόλεπτα σε στάση, για να το επαν-εκινήσει άμεσα, στο άνοιγμα του γκαζιού.

Επανασχεδίαση είχαμε όμως και στο πλαίσιο, το οποίο εξακολουθεί να αποτελείται από ασάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής αλλά πλέον προσφέρει “χωροταξικά” οφέλη. Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 7 λίτρων, από την προηγούμενη θέση του κάτω από την σέλα, τώρα έχει “μετακομίσει” κάτω από το επίπεδο πάτωμα του scootrer, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και απελευθερώνοντας έτσι ένα συνολικό χώρο 10 λίτρων στον αποθηκευτικό χώρο. Έτσι κάτω από τη σέλα, υπάρχει πλέον μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος 28 λίτρων, στον οποίον έχει προστεθεί και υποδοχή φόρτισης USB τύπου.

Η νέα σχεδίαση του πλαισίου, επέτρεψε επίσης διαφορετική έδραση του μοτέρ και διαφορετική γωνία έδρασης των πίσω αμορτισέρ, στοιχεία που αμφότερα αναβαθμίζουν την ποιότητα οδήγησης και βελτιώνουν την άνεση. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 13 χλστ. στο νέο SH, με το ύψος της σέλας να παραμένει το ίδιο, στα 799 χλστ. Μείωση, έστω και κατά 400 γραμμάρια, είχαμε στο βάρος, το οποίο πλέον ανέρχεται στα 134,1 κιλά.

Σε ότι αφορά στην σχεδίαση, το νέο SH150i έχει ανανεωθεί στα σημεία επίσης, χωρίς να απομακρυνθεί βέβαια από την χαρακτηριστική του “ταυτότητα”. Τέλος, όλα τα φώτα πάνω στο SH είναι LED, ενώ έχει προστεθεί και η λειτουργία smart key, με keyless εκκίνηση και κλείδωμα – ξεκλείδωμα του scooter.

Πέραν του SH150i τις ίδιες αλλαγές απολαμβάνει και η μικρότερη έκδοση, SH125i, της οποία το μοτέρ αποδίδει 12,3 ίππους, ενώ συνολικά το βάρος του scooter, βρίσκεται στα 134 κιλά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • NEA MONTEΛΑ 12/11

    EICMA 2019 - Husqvarna Vitpilen 401 2020

    Για το 2020, το Vitpilen 401 διαθέτει νέο υποπλαίσιο, ανασχεδιασμένο και μακρύτερο κατά 4 εκατοστά, για μεγαλύτερη άνεση συνεπιβάτη. Παράλληλα διαθέτει νέο φινίρισμα, με μπρονζέ πινελιές.

  • 2018 BOLT APPSCOOTER 20/7

    Bolt AppScooter: Η Tesla της… μοτοσυκλέτας!

    Μια σπουδή για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του αύριο παρουσιάζει η νεοσύστατη εταιρεία Bolt και αφορά ένα scooter με τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας και ηλεκτροκίνηση με αυτονομία έως 400 km!

  • NEA MONTEΛΑ 12/11

    ΕICMA - Nέα Orcal SK01 & SK03

    Η γκάμα της Γαλλικής Orcal μεγαλώνει και επεκτείνεται σε πιο σύγχρονες σχεδιαστικές νόρμες. Τη γνωρίσαμε στην Ελλάδα από τα γοητευτικότατα Astor, Sirio, Sprint και NK01, και τώρα στην EICMA η εταιρεία παρουσίασε τα δύο νέα της μοντέλα.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 11/11

    EICMA - Piaggio Medley 2020

    Μπορεί τα Beverly και Liberty να μην ανανεώθηκαν για το 2020, αντίθετα όμως το Medley δέχθηκε πολλές αλλαγές, κι έγινε πιο δυνατό, πιο χρηστικό, πιο τεχνολογικά προηγμένο και πιο ποθητό. Παράλληλα, η Piaggio παρουσίασε και την έκδοση Medley S με sport εμφάνιση και σύστημα...

  • NEA MONΤΕΛΑ 11/11

    EICMA - Benelli TRK 502 X 2020

    To TRK 502 X της Benelli δέχθηκε αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα για το 2020, ώστε να παρέχει ακόμα μεγαλύτερο Value for money, περισσότερη χρηστικότητα και μεγαλύτερη άνεση, ενώ παράλληλα έγινε και πιο όμορφο.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 11/11

    EICMA – Yamaha Tricity 300

    Tον Οκτώβριο το είδαμε στο Tokyo Motor Show, χωρίς όμως η Yamaha να αποκαλύπτει οποιοδήποτε στοιχείο για αυτό, περιμένοντας το Μιλάνο. Η ώρα έφτασε λοιπόν και η τελευταία προσθήκη των τριών διαπασών στα τρίτροχα, μια κατηγορία στην οποία ποντάρει πολλά, είναι γεγονός!

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA - KTM 390 Adventure

    Επιτέλους! Μετά από τόσες spy pics και μετά από τόση αναμονή, το KTM 390 Adventure παρουσιάστηκε επίσημα σε μορφή παραγωγής στην EICMA 2019! Μια μοτοσυκλέτα που έχει τη δύναμη να γράψει τρελές πωλήσεις, καθώς φέρνει πρωτόγνωρη τεχνολογία και επιδόσεις κορυφής, στα Adventure...

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA – Honda SH150i 2020

    Μια μεγάλη σε έκταση ανανέωση επιφύλασσε η Honda για το SH150i του 2020 που παρουσιάστηκε στα πλαίσια της EICMA.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 8/11

    EICMA – Brixton Crossfire 500 & Crossfire 500 X

    Πέρσι η Brixton μας προετοίμασε με ένα πρωτότυπο, φέτος ήρθε ή ώρα του μοντέλου παραγωγής, σε δύο εκδόσεις παρακαλώ, με τον πρώτο δικύλινδρο -και μεγαλύτερο σε κυβισμό- κινητήρα στην γκάμα της Brixton μέχρι τώρα. Crossfire 500 / X!

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 31/10

    SYM - Το νέο DRG 160i θα παρουσιαστεί στην EICMA

    Επίθεση στην πόλη προαναγγέλλει η SYM ενόψει EICMA, με ένα ολοκαίνουργιο σκούτερ 160 cc που υπόσχεται σπορ συμπεριφορά, άφθονη πρακτικότητα και οικονομία.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 31/10

    To TriTown της Yamaha στη πιο απαιτητική δοκιμασία!

    Το ηλεκτρικό τρίκυκλο πατίνι με δύο μπροστινούς τροχούς που πλαγιάζουν ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους και η αρχή θα γίνει από την Ιαπωνία.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 24/10

    BMW Motorrad - Θα παρουσιάσει νέo e-scooter στο Μιλάνο;

    Για την BMW Motorrad, το κεφάλαιο e-scooter δεν είναι κάτι νέο, καθότι από το 2013 έχει παρουσιάσει το C-Evolution, ένα ηλεκτροκίνητο scooter το οποίο δεν έμεινε απλά ως έκθεμα, αλλά λανσαρίστηκε σε επιλεγμένες αγορές.

  • NEA MONTEΛΑ 23/10

    Κawasaki W800 - Παρουσιάστηκε τρίτη έκδοση

    Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show η νέα βασική έκδοση του W800, για να συμπληρώσει την κλασσική τριάδα δίπλα στα Street και Café.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 23/10

    Yamaha - "Mισή" παρουσίαση Tricity 300 στο Tokyo Motor Show

    Η Yamaha παρουσίασε το νέο τρίτροχο scooter της, Tricity 300, στο Tokyo Motor Show, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά για αυτό, κάτι που θα πραγματοποιηθεί αργότερα, στην EICMA.

  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 18/10

    Kawasaki - Είναι επίσημο

    Το καλοκαίρι υπήρξε η είδηση σχετικά με την πρόθεση της Kawasaki να προσθέσει μια νέα, τρίτη έκδοση στην οικογένεια των W800, που απαριθμεί μέχρι στιγμής δύο μοντέλα, τα W800 Street και W800 Café.