EICMA – Brixton Crossfire 500 & Crossfire 500 X


ΠΕΡΣΙ Η BRIXTON ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, ΦΕΤΟΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΣΕ ΔΥΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ -ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟ- ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ BRIXTON ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. CROSSFIRE 500 / X!

  • 8/11/2019

Πρόκειται για μια roadster / naked κατά βάση μοτοσυκλέτα, η οποία κινείται από έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 486 κ.εκ. με απόδοση 47 ίππων. Αυτό δεν είναι τυχαίο αφού η συγκεκριμένη τιμή ισχύος, αποτελεί και το όριο για την οδήγηση με δίπλωμα κατηγορίας A2.

H σχεδίαση είναι απλή, το γράμμα “X” με το οποίο η Brixton έχει ένα “σκάλωμα”, συμβολίζοντας τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, αναπαράγεται στα πλαϊνά νεύρα του ρεζερβουάρ, ενώ η περιοχή της ουράς, θυμίζει αρκετά τον μινιμαλισμό των Vitpilen της Hsqvarna. Η Brixton είναι επίσης μινιμαλιστική όμως και σε ότι αφορά στην παροχή πληροφοριών για το μοντέλο, αρκούμενη στο μας ενημερώσει ότι το βάρος του είναι 180 κιλά και ότι έχει LED φώτα με λειτουργία DRL μπροστά.

Ψάχνοντας λίγο περισσότερο βρήκαμε και το ύψος της σέλας, στα 790 χλστ. αν και η πληροφορία δεν προέρχεται από επίσημη πηγή. Δια της παρατηρήσεως λοιπόν, αφού περισσότερα στοιχεία δεν υπάρχουν, βλέπουμε USD πιρούνι σεβαστών διαστάσεων, μονό δισκόφρενο με ακτινικής έδρασης δαγκάνα μπροστά, ακτινωτούς τροχούς και πλαίσιο που μοιάζει με ατσάλινο διπλό. Βλέπουμε επίσης και στρογγυλή ψηφιακή οθόνη που παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. 

Τι διαφορά έχει η έκδοση Crossfire X; Διαφορετικά ελαστικά και αντί για λασπωτήρα / βάση πινακίδας με μπράτσο στήριξης στο ψαλίδι, όπως στο απλό Crossfire, στο X, όλα αυτά στηρίζονται στην ουρά. Ωστόσο στις δύο “επίσημες” φωτογραφίες που κοσμούν το site της Brixton οι δύο εκδόσεις φέρουν τον ίδιο λασπωτήρα και τα ίδια ελαστικά με το μόνο που αλλάζει να είναι τα γραφικά και το χρώμα...