Ducati Multistrada V2 2025: Πλήρης ανανέωση και δίατια


Αλλάζει εντελώς το μεσαίο crossover της φίρμας, χρησιμοποιώντας τον νέο και ελαφρύτερο από ποτέ V2 κινητήρα, κάνοντας makeover στην εμφάνιση και με βάρος κάτω από 200 κιλά! 

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΙΣΤΙΛΟΓΛΟΥ
  • 5/12/2024

Με την έναρξη της έκθεσης Intermot 2024 στην Κολωνία, η Ducati προχώρησε στην αποκάλυψη της νέας Multistrada V2 για το 2025. Το μοντέλο ανανεώνεται σε μείζονα βαθμό, χρησιμοποιώντας τον νέο V2 κινητήρα που περιγράφεται ως ο ελαφρύτερος δικύλινδρος V στην ιστορία της Ducati. Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία δηλώνει ότι η νέα Multistrada V2 έχει χάσει 18 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με την ζυγαριά να σταματά στα 199 κιλά με όλα τα υγρά (ωστόσο χωρίς καύσιμα).

Το νέο μοντέλο χτίστηκε γύρω από την αναζήτηση του ελάχιστου δυνατού βάρους, φορώντας ένα νέο αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο. Η σχεδίαση της είναι αλλαγμένη, διατηρώντας ωστόσο τα σχεδιαστικά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Multistrada, όπως το εμπρός ρύγχος και την αθλητική προσέγγιση στις πλαστικές επιφάνειες, αλλά και την κοντή και "ελαφριά" ουρά.

Η σχεδίαση φυσικά λαμβάνει υπόψη πάντα και την αεροδυναμική απόδοση, με στόχο και την βελτίωση της θερμικής άνεσης αλλά και της προστασίας από τα στοιχεία για τον αναβάτη. Για παράδειγμα, στην σχεδίαση έχουν προβλεφθεί αγωγοί αέρα που οδηγούν φρέσκια ροή στα πόδια του αναβάτη απομακρύνοντας την θερμότητα από τον κινητήρα, ενώ επιπρόσθετα η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη και αποτέλεσμα εκτεταμένης μελέτης.

Πλήρως έχουν ανασχεδιασθεί, σύμφωνα με την Ducati, τα εργονομικά στοιχεία της νέας Multistrada V2, με νέες σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη και αύξηση του διαθέσιμου χώρου για τον τελευταίο με επανατοποθέτηση των βάσεων για τις βαλίτσες, ρύθμιση δύο σταδίων για το ύψος σέλας του αναβάτη (830-850 χιλιοστά) αλλά και επιλογή σέλας ύψους 810 και 870 χιλιοστών στον έξτρα εξοπλισμό. Με τη συνδρομή των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DSS της έκδοσης S, η μοτοσυκλέτα μπορεί να χαμηλώσει ακόμη 20 χιλιοστά αν ο αναβάτης το επιθυμεί.

Μιλώντας για το συγκεκριμένο σύστημα, πρόκειται για την ανάρτηση Ducati Skyhook Suspension, με πλήρως ηλεκτρονικό έλεγχο τόσο στα ελατήρια όσο και στα υδραυλικά. Πέρα από τη δυνατότητα ρύθμισης στην ελάχιστη προφόρτιση για χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας ώστε ο αναβάτης να πατά καλύτερα στο έδαφος, η ηλεκτρονική διαχείριση επιτρέπει λειτουργία anti-dive και anti-squat που μειώνουν το βύθισμα των αναρτήσεων εμπρός και πίσω κατά την επιβράδυνση και την επιτάχυνση αντίστοιχα, όπως φυσικά και χαρτογραφήσεις λειτουργίας των αναρτήσεων ανάλογα με την επιλεγμένη Riding Mode.

Στη βασική έκδοση η Multistrada V2 φέρει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από τη Marzocchi και τη Sachs, με USD πιρούνι 45mm εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 και 17 ιντσών και στις δύο εκδόσεις, με φρένα από τη Brembo και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Scorpion Trail II.

Ο κινητήρας είναι ο νέος δικύλινδρος σε διάταξη V που η Ducati μας παρουσίασε προσφάτως - δίχως δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων, desmo - με 115 hp στις 10,750 rpm και 9.4 kgm στις 8,250 rpm, με περισσότερο από το 70% της ροπής διαθέσιμο στις 3.500 στροφές, ενώ μεταξύ 3,500 και 11,000 στροφών δεν πέφτει πορέ κάτω από το 75% της μέγιστης τιμής της. Παράλληλα, οι σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων έχουν αναπροσαμοστεί, με κοντύτερες την 1η και την 2α, ενώ το μοντέλο φέρει και Quickshifter 2ης γενιάς, για ανεβάσματα και κατεβάσματα.

Στα ηλεκτρονικά, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του πέντε χάρτες ισχύος και λειτουργίας, τέσσερα επίπεδα απόδοσης μοτέρ, Cornering ABS και Traction Control, περιορισμό σούζας DWC και σύστημα ρύθμισης φρένου κινητήρα EBC. Τις ενδείξεις απεικονίζει οθόνη TFT 5 ιντσών, με τρεις επιλογές απεικόνισης ανάλογα με τα γούστα του αναβάτη.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Cruise Control, θύρα παροχής ρεύματος USB ενσωματωμένη στην οθόνη, σύστημα αυτόματης λειτουργίας φώτων φρένων Ducati Brake Light EVO, αλλά και σύστημα Multimedia με δυνατότητα πλοήγησης (το τελευταίο στην έκδοση S). Παράλληλα, το Multistrada V2 κρατά ενεργοποιημένο τον φωτισμό για λίγα δευτερόλεπτα αφού κλείσετε τον κεντρικό διακόπτη, για να βοηθήσει με την είσοδο στον χώρο σας σε σκοτεινές συνθήκες.