Δια της πλαγίας οδού, αυτό είναι το νέο μοτέρ... της Harley-Davidson


ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Η HARLEY-DAVIDSON ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΨΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΟΜΙΛΟ QIANJIANG (QJ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΑΣΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΝΕΩΝ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ H-D.

  • 25/6/2020

Παράλληλα, πληροφορίες από την Κίνα μιλούσαν για αύξηση κυβισμού του δικύλινδρου κινητήρα του ΒΝ302 στα 338 cc και αυτές οι δύο ειδήσεις αυτομάτως συνδυάζονταν στο “να το μοτέρ που θα κινήσει τις μικρές H-D”. 

Η διαρροή σχεδίου της Αμερικανικής εταιρείας με μια μοτοσυκλέτα που εμφανώς βασιζόταν στο πλαίσιο και τον κινητήρα του ανάλογου Benelli απλά ήρθε να επιβεβαιώσει πως οι εικασίες γίνονται στη σωστή κατεύθυνση.

Τώρα, αυτό που στις ΗΠΑ βαπτίστηκε HD350 project, αρχίζει τώρα να παίρνει σάρκα και οστά μέσω της QJ. Συγκεκριμένα, μέσω των ίδιων επίσημων εγγράφων που αποκάλυψαν τη νέα QJMotor SRT500, ένα δεύτερο μοντέλο κάνει την - κάθε άλλο παρά τυχαία - εμφάνισή του.

Μιλάμε για το QJ350, ένα γυμνό roadster που μοιάζει στο Benelli BN302 και πιθανότατα αποτελεί την εναλλακτική του στην Κίνα με το έμβλημα της QJMotor.

Το ζουμί σε αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα (που δεν αναμένουμε λογικά να δούμε στα μέρη μας όσο υφίσταται το ανάλογο σε Benelli) δεν είναι ούτε τα πλαστικά, ούτε το όνομά της.

Είναι ο κινητήρας που μας ενδιαφέρει πρωτίστως, καθώς η συνοδευόμενη χαρτούρα αποκαλύπτει πως ο κυβισμός του πλέον μετρά 353 cc και αυτό δεν είναι πια φήμη, αλλά επιβεβαιωμένο από το επίσημο κρατικό χαρτί της Κίνας.

Όλα τα κομμάτια του παζλ αρχίζουν τώρα να βρίσκουν τη θέση τους, μιας και δείχνουν να επιβεβαιώνονται ακόμη και οι νεότερες φήμες που μιλούσαν για μοτέρ 350 και όχι μικρότερο (338). 

Πλέον το ερώτημα εστιάζει στο πότε θα έρθουν οι πρώτες H-D 350 και, βέβαια, το αν και πότε ενδέχεται να δούμε αυτόν τον κινητήρα και στα ανάλογα μοντέλα της Benelli.

Πηγή: Newmotor.com.cn