Carbongatto - Oύτε μοτοσυκέτα, ούτε ποδήλατο... κάτι άλλο!


ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΝΟΣ “ΕΞΩΤΙΚΟΥ” E-ΔΙΤΡΟΧΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.

  • 20/1/2020

Μπορεί να έχει συγγένεια περισσότερο με τα ποδήλατα, ωστόσο λείπει ένα σημαντικότατο στοιχεία για να θεωρηθεί κάτι τέτοιο: τα πετάλια. Το “Carbogatto”, αποτελεί την υλοποίηση του οράματος του ρώσου Igor Stepanov, που το 2015, επηρεασμένος από τα Tesla του Elon Musk, είχε την έμπνευση να δημιουργήσει κάτι παρεμφερές, στους δύο τροχούς.  

Τα πρώτα σχέδια έγιναν στο χαρτί, η ιδέα αποκρυσταλλωνόταν όλο και περισσότερο, φτιάχτηκαν πρωτότυπα, έγιναν δοκιμές, και κάπως έτσι, φτάσαμε στο σήμερα, όπου την εταιρεία στελεχώνουν τρία άτομα, έτοιμα να δεχτούν παραγγελίες για το Carbongatto.

Βασικό δομικό στοιχείο του μοντέλου είναι ένα μονοκόκ τμήμα από carbon, το οποίο παίζει τον ρόλο του πλαισίου. Στο εσωτερικό του κάθετου σκέλους του, φιλοξενείται η μπαταρία 48V με χωρητικότητα 1150 Wh, η οποία και τροφοδοτεί με ενέργεια, ένα hub τύπου μοτέρ 3 kW στον πίσω τροχό, με κορύφωση ισχύος στα 12 kW και ροπή 8,5 kg-m.

Μπροστά, το Carbongatto φέρει girder τύπου ανάρτηση με μονό αμορτισέρ αέρα της Rock Sox, ενώ μια μονάδα ίδιο τύπου τοποθετείται και πίσω, με έδραση σε μοχλικό σύστημα. Τα φρένα είναι υδραυλικά, με τετραπίστονη και διπίστονη δαγκάνες, μπροστά και πίσω αντιστοίχως, οι οποίες συνεργάζονται με μονούς και στις δύο περιπτώσεις δίσκους, διαμέτρου 254 χλστ.

Το βάρος του δίτροχου είναι 39 κιλά και η αυτονομία του κυμαίνεται μεταξύ 70 και 115 χιλιομέτρων, με την πλήρη επαναφόρτιση της μπαταρίας να χρειάζεται 5 ώρες.

Όπως ήδη θα έχετε υποπτευθεί, το Carbongatto δεν είναι φθηνό, με την τιμή της βασικής έκδοσης να ξεκινά από τα 7.850 ευρώ. Στο εξαιρετικά σχεδιασμένο site της εταιρείας, που αξίζει μια επίσκεψη μόνο και μόνο για αυτό, οι υποψήφιοι πελάτες, μπορούν να διαμορφώσουν το μοντέλο όπως επιθυμούν, με μια σειρά από αξεσουάρ και ειδικές βαφές, επιβαρυνόμενοι βέβαια και το ανάλογο κόστος όλων αυτών.