Η αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη του νέου Brixton Storr 500 στην Ευρώπη έχει πλέον αρχίσει και επίσημα καθώς η μοτοσυκλέτα ενσωματώθηκε στην ιστοσελίδα της Gaokin, δηλαδή της κατασκευάστριας που επιμελείται των μοτοσυκλετών της Brixton, με λιανική τιμή και πλήρη χαρακτηριστικά.
Το Storr δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές από το πρωτότυπο της EICMA 2022 (φωτό αμέσως πιο κάτω), καθώς στα δύο χρόνια που έχουν μεσολαβήσει οι μόνες διαφοροποιήσεις που βλέπουμε αφορούν στην εξάτμιση, η οποία στην τελική μορφή παραγωγής έχει τοποθετηθεί αρκετά ψηλότερα στην ουρά, αντί για χαμηλά δίπλα στο ψαλίδι ως στο εκθεσιακό πρωτότυπο.
Άλλες μικροδιαφορές που παρατηρούμε αφορούν στην ποδιά του κινητήρα, η οποία εδώ είναι μαύρη και σαφώς μικρότερη σε κάλυψη, ενώ ακόμη η σέλα είναι λίγο διαφορετική στο υλικό του καλύμματος και απουσιάζουν τα πλευρικά κάγκελα προστασίας. Αυτές οι τελευταίες διαφορές βέβαια πιθανότατα αντανακλούν σε στοιχεία εξοπλισμού που ενδεχομένως να μπορούν να προστεθούν αργότερα.
Πάμε στην ουσία τώρα, στην ανάλυση των τεχνικών χαρακτηριστικών που αποκαλύπτουν αυτό που ήδη γνωρίζαμε λίγο-πολύ: ο κινητήρας είναι ο ίδιο δικύλινδρος εν σειρά του Crossfire 500 με 486 cc, 46.9 hp στις 8,500 rpm και 4.4 kgm στις 6,750 rpm μέσω εξατάχυτου κιβωτίου και μονόδρομου συμπλέκτη.
Η μοτοσυκλέτα ανακοινώνεται στα 195 στεγνά κιλά, στα οποία θα προστεθούν τουλάχιστον τα 19 λίτρα βενζίνης που μπορεί να μεταφέρει, ήτοι περίπου άλλα 14 κιλά.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ (Kayaba) με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι και αμορτισέρ με προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ οι διαδρομές τους μετρούν 180 mm μπροστά και πίσω, σε μια "ενδιάμεση" επιλογή που κρατά ίσες αποστάσεις από την άσφαλτο και το χώμα.
Το ύψος σέλας ανέρχεται στα αρκετά φιλικά 820 mm, ενώ οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες που θα θελήσουν να κινηθούν εκτός δρόμου μαζί του οπωσδήποτε θα εκτιμήσουν τα 200 mm απόστασης από το έδαφος στο ευαίσθητο υπογάστριο του κινητήρα.
Οι τροχοί του είναι 19 ιντσών μπροστά (ελαστικό 110/80) και 17 πίσω (150/60), με πρώτη τοποθέτηση τα υπέροχα Pirelli Scorpion Trail σε ζάντες που δέχονται tubeless.
Τα ηλεκτρονικά είναι απλά και βασικά, με ABS και traction control της Bosch, ενώ αμφότερα τα συστήματα προσαρμόζονται σε εκτός δρόμου συνθήκες. Το μεν TC μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς, ενώ το ABS διαθέτει μια off-road ρύθμιση που το απενεργοποιεί πίσω και ρυθμίζει αναλόγως μπροστά, χωρίς πάντως πλήρη απενεργοποίηση.
Στην Κίνα το Storr 500 θα διατεθεί σε δύο εκδοχές, τη Basic και την Premium, με λιγοστές διαφορές μεταξύ τους:
- Ο μονόδρομος συμπλέκτης της Premium προέρχεται από την ινδική FCC
- Στη Basic έκδοση τα λάστιχα είναι της κινέζικης Timsun και όχι τα Pirelli της Premium
- Η Premium διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες τιμονιού, η Basic όχι
- Οι αναρτήσεις της ΚΥΒ είναι προσόν του Premium μοντέλου, ενώ το βασικό φορά ένα κινέζικο σετάκι
- Τα φρένα στο Premium έχουν την υπογραφή της J.Juan με τετραπίστονη ακτινική στον μονό μπροστινό δίσκο 320 mm, ενώ στο Basic σταματά με τη βοήθεια της κινέζικης Hangte
- Τα ηλεκτρονικά συστήματα ABS και TCS δεν προέρχονται από τη Bosch στη βασική έκδοση, αλλά από την κινέζικη Saifu (Ningbo Saifu Automotive Brake Co., Ltd.).
Η έκδοση που προορίζεται για τις δυτικές αγορές είναι αυτή που στην Κίνα λογίζεται ως Premium, με τη Gaokin να αποκαλύπτει και την εγχώρια τιμολόγηση του Storr 500. H πλουσιότερη έκδοση λοιπόν κοστολογείται στην Κίνα προς 31,580 γιουάν, δηλαδή περίπου €4,000 (ισοτιμία 21/8/2024), ενώ η Basic ζητά 29,980 γιουάν ή περίπου €3,780.
Φυσικά αυτές οι τιμές δεν είναι ιδιαίτερα ενδεικτικές των ευρωπαϊκών, μιας και μέχρι να φτάσει εδώ το Storr 500 θα έχει φορτωθεί με μεταφορικά κόστη και, κυρίως, φόρους εισαγωγής.