Στη σελίδα της Bristol μαθαίνουμε πως η εταιρεία έχει ιταλούς designers, ηλεκτρονικά από την Delphi Technologies USA, ψεκασμό Mikuni και κινητήρα από την Hartford Taiwan.
Μάλιστα η Bristol Motorcycles γράφει πως πληροί τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά στάνταρ (Euro 4), ενώ έχει παρουσία ακόμα και στην EICMA στο Μιλάνο. α 2 μοντέλα της εταιρείας φέρουν τα ίδια μηχανικά μέρη και αξεσουάρ, με τη διαφορά να γίνεται στο τιμόνι κυρίως -όρθιο στο classic, κλιπονάτο στο BR- και στη σέλα -ίσια στο Classic, απομίμηση μονόσελου στο BR.
Ο μονοκύλινδρος αεροελαιόψυκτος τετράχρονος και τετραβάλβιδος κινητήρας της Hartford αποδίδει 27,8hp/7.200rpm, με ροπή 3,4kgm/5.600rpm, ενώ η επίσημη τελική ταχύτητα είναι 145 χλμ/ώρα.
Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, η εκκίνηση γίνεται με μίζα, ενώ το ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητας 15 λίτρων. Αμφότερα τα μοντέλα φέρουν ανάποδο πιρούνι μπροστά, και δύο αμορτισέρ πίσω με ξεχωριστό δοχείο.
Στα φρένα έχουμε 2 (ακτινικές παρακαλώ) δαγκάνες μπροστά, ενώ αμφότερες οι μοτοσυκλέτες έχουν δισκόφρενο πίσω, και δικάναλο ABS.
Για την ώρα, παρά τις Euro 4 προδιαγραφές, οι μοτοσυκλέτες της Bristol πωλούνται μόνο στις Φιλιππίνες.