Για το Bimota Tera… τι να πούμε, αλήθεια. Μακράν το πιο υπερβολικό crossover στην σημερινή μανία της κατηγορίας, μιλάμε για το τελευταίο πόνημα της μάρκας, με το χαρακτηριστικό σύστημα μπροστινής ανάρτησης και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Kawasaki, ισχύος 200 ίππων για μία μοτοσυκλέτα 214 κιλών.
Για το 2025 η Tera λαμβάνει νέα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης με καινούργια χάραξη, ώστε να μπορούν να πατήσουν και λίγο χώμα, αν ο αναβάτης το επιθυμεί. Για να μην κοροϊδευόμαστε, βέβαια, και η ίδια η Bimota γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην άσφαλτο και τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι ειδική κατασκευή, ώστε να μπορούν να φτάσουν τα... 270 χιλιόμετρα την ώρα!
Ο Pierluigi Marconi, COO της Bimota, δήλωσε για αυτή την αναβάθμιση: "Για εμάς είναι μία μοτοσυκλέτα crossover και όχι Adventure. Για αυτό την εξοπλίσαμε με τροχούς 17 ιντσών. Στο δικό μας μυαλό είναι μία μοτοσυκλέτα για να ταξιδεύεις κυρίως στο δρόμο και, μερικές φορές, σε εύκολα κομμάτια εκτός δρόμου. Γι' αυτό θέλαμε ένα καλό ελαστικό και για τα δύο. Αυτός είναι ο λόγος που ζητήσαμε από την Anlas να δημιουργήσει αυτό το ελαστικό για εμάς. Τα ειδικά ελαστικά αυτά μπορούν να φτάσουν έως τα 270 km/h.
"Μπορείς να πας στην δουλειά, να το απολαύσεις με την σύζυγό σου, να το οδηγήσεις στην πόλη, έχει βαλίτσες, είναι μία εύκολη μοτοσυκλέτα. Σίγουρα είναι λίγο ακριβή, αλλά είναι μία μοτοσυκλέτα για να την απολαύσεις οπουδήποτε," συμπληρώνει ο Marconi με τόση ευκολία, ειδικά ως προς... την τιμή της μοτοσυκλέτας που φτάνει σχεδόν τα 40,000 ευρώ. Αλλά έτσι είναι όταν απευθύνεσαι σε πελατολόγιο με παράλογα βαθιές τσέπες...
Τέλος, η Bimota Tera του 2025 εξοπλίζεται επίσης με δύο νέα σταθερά αεροδυναμικά πτερύγια, στο εμπρός μέρος.
Φωτογραφίες: EICMA