Benelli 600RR & imperiale 530 - Διαρροή φωτογραφιών / πληοροφοριών


ΣΤΗ BENELLI ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΟΡΓΑΣΜΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΥΡΕΤΩΔΩΣ ΝΕΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΑΙ ΝΤΥΜΕΝΑ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΑ 600ΑΡΙΑ, ΤΟ TRK 800 ΚΑΙ ΤΟ IMPERIALE 530. ΤΩΡΑ ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΝΤΥΜΕΝΟ SPORT ΜΟΝΤΕΛΟ 600RR ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ IMPERIALE.

  • 26/5/2020

Θυμίζουμε πως πρόσφατα την πρώτη του εμφάνιση είχε κάνει το γυμνό τετρακύλινδρο 600, μαζί με το Imperiale 530, ενώ τώρα σειρά είχαν οι διαρροές του 600RR αλλά και του μεγάλου Imperiale σε μεταγενέστερη μορφή που βρίσκεται πιο κοντά στην παραγωγή.

Το Benelli 600RR μοιράζεται τον κινητήρα του με τον γυμνό αδελφό του (TNT600), ενώ κι αυτό θα διαθέτει κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, όπως ανάποδο πιρούνι, keyless σύστημα, έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων, φωτιζόμενους διακόπτες, κ.α., έτοιμο να ανταγωνιστεί τα CBR650R και Kawasaki Ninja 650.

Η μοτοσυκλέτα δείχνει έτοιμη για παραγωγή, κομπλέ με χρώματα και λογότυπα, και αναμένεται να βγει στις αγορές μέσα στο 2020. Στη φωτογραφία τη βλέπουμε με τα λογότυπα της μητρικής εταιρείας Qjiang, ενώ στις ασιατικές αγορές θα ονομάζεται 600 SRG, αντίστοιχα με το TNT600 που στην Ασία θα ονομάζεται 600 SRΚ.

Στην Κίνα θα καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4, όμως λεπτομέρειες όπως τα ανακλαστικά στο πιρούνι σημαίνουν πως θα τη δούμε και ως Euro 5 μοντέλο για τις Παγκόσμιες αγορές.

Τα φρένα ανήκουν στη Brembo, ενώ η μοτοσυκλέτα θα φέρει Bosch 9.1MB ABS.

Η απόδοση της θα φτάνει τους 80hp, ενώ το επίσημο γεμάτο βάρος της βρίσκεται στα 215 κιλά.

Δίπλα στο 600RR, το BikeSocial που ανέβασε την ιστορία στο διαδίκτυο, αποκάλυψε και μια νέα φωτογραφία του επερχόμενου Imperiale 530, στην οποία η μοτοσυκλέτα δείχνει ίδια με το 400, διαφέροντας οπτικά μόνο στα λογότυπα και στο μονόσελο.

Το Imperiale 530 θα είναι 2 κιλά ελαφρύτερο από το 400, στα 198 κιλά, ενώ ο κινητήρας ανεβαίνει από τα 374 κ.εκ. στα 523 κ.εκ., με την ιπποδύναμη να έχει κερδίσει 6 ίππους, ανεβαίνοντας από τους 21 στους 27 hp.