Vance & Hines VH160VT: Νέος V2 για αγώνες dragster


Η Αμερικανική εταιρεία παρουσίασε έναν δικύλινδρο κινητήρα για χρήση σε αγώνες dragster ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Buell.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 16/4/2021

Όταν η Harley-Davidson διέκοψε τη σχέση της με τον Eric Buell, η εταιρεία του δεύτερου επικέντρωσε τη δραστηριότητά της κατασκευάζοντας αγωνιστικές μοτοσυκλέτες πάνω στον V2 κινητήρα της Rotax που ήδη χρησιμοποιούσε σε κάποια μοντέλα δρόμου του.

Το Buell 1190RX έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε διάφορες αγωνιστικές κατηγορίες, από το πρωτάθλημα MotoAmerica SBK ως το dragster.

Στη συνέχεια ωστόσο ο Buell αποφάσισε να κάνει μια ριζική αλλαγή στην πορεία του, μετονομάζοντας την εταιρεία του σε Fuell με νέο βασικό αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση.

Γνωστή κυρίως από τις εξατμίσεις και τα φίλτρα αέρα της, η Vance & Hines από το 1979 που ιδρύθηκε έφτιαξε το όνομά της μέσα από τους αγώνες dragster και μετέπειται από την ενασχόλησή της με διάφορες αγωνιστικές κατηγορίες.

Ο νέος της κινητήρας VH160VT είναι δικύλινδρος V με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και δυνατότητα περιστροφής άνω των 10,000 rpm, μετρά 2621 cc και χρησιμοποιεί ωστήρια για να κινήσει τις τέσσερεις βαλβίδες σε κάθε κεφαλή.

Έχει σχεδιαστεί ειδικά για να κουμπώνει ως έχει με το πακέτο του Buell 1190RX και για χρήση σε αγώνες dragster NHRA Pro Stock.

Θα πωλείται ως πλήρης κινητήρας, αλλά θα είναι διαθέσιμα και μεμονωμένα εξαρτήματά του, ενώ οι αγωνιστικές ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους και ένα “builder’s kit” (κιτ κατασκευαστή) για να στήσουν τον V2 όπως θέλουν, επιλέγοντας τα εξαρτήματά του όπως βολεύει κατά περίσταση.

Η διάθεσή του στις ΗΠΑ θα ξεκινήσει την 1η Ιουνίου 2021, μέσω του Vance & Hines Racing Development Center. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον κύριο Eddie Krawiec στο email ekrawiec@vanceandhines.com για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον VH160VT.