Οι σχεδιαστές της Yamaha, κατάφεραν να ενσωματώσουν τον όγκο του μπροστινού συστήματος διεύθυνσης – ανάρτησης – κλίσεων στην μοτοσυκλέτα, προσδίδοντας μια “μυώδη” υπόσταση στα πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η παρουσία των δύο τροχών μπροστά, εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αποπνέοντας μια “industrial” και φουτουριστική αύρα.
Τα στοιχεία αυτά αλλά και το γεγονός ότι το NIKEN, όντας η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με τρεις τροχούς, αποτελούσε μια “αχαρτογράφητη” περιοχή για την σχεδίαση και απαιτούσε τόλμη και φαντασία από τους σχεδιαστές, κέρδισαν τους κριτές, που επιβράβευσαν την όλη προσπάθεια.
Σημειώνεται ότι είναι η όγδοη χρονιά στην σειρά, όπου η Yamaha αποσπά βραβείο / διάκριση στα Red Dot Awards, ενώ τι NIKEN είχε επίσης βραβευθεί και το 2018, με το “Good Design Award”.