Suzuki V-Strom 650 και SV650 – Διατηρούνται και το 2021


Προσαρμόζονται στις Euro 5 και παραμένουν στην αγορά τα δύο αειθαλή και άκρως πετυχημένα μοντέλα της Suzuki.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 8/10/2020

Ο V2 κινητήρας 650 cc της Suzuki που κινεί τα V-Strom και SV βρίσκεται ανάμεσά μας από το 1998, μια εποχή που ακόμη δεν είχαν ξεκινήσει οι δέσμες προδιαγραφών Euro για τις μοτοσυκλέτες. Παρόλα αυτά το θρυλικό πλέον αυτό μοτέρ κατάφερε να ανθίσει δια μέσου 4 διαφορετικών πακέτων προδιαγραφών, χωρίς μάλιστα να χάσει πολύ σε δύναμη όλα αυτά τα χρόνια.

Στην τωρινή του μορφή (2020) ικανοποιεί τις προδιαγραφές Euro 4, κάτι που σημαίνει πως φέτος θα πρέπει είτε να προσαρμοστεί στις επόμενες Euro 5 ή να αντικατασταθεί. Όπως προκύπτει από τα έγγραφα που συνοδεύουν την ομολογκασιόν των μοντέλων στην Ε.Ε., η Suzuki θα προσαρμόσει τα V-Strom 650 και SV650 στους νέους κανονισμούς και θα διατηρήσει στη γκάμα της – λογικότατα, δοθείσης της αποδοχής που τυγχάνουν ακόμη από το κοινό.

Στα έγγραφα ταξινόμησης των νέων μοντέλων σε ευρωπαϊκές αγορές για το 2021 αποκαλύπτονται και οι βασικές αλλαγές που θα έχουν.

Όσον αφορά στο DL650 V-Strom πάντως, οι όποιες αλλαγές δεν φέρονται να έχουν επιβαρύνει την απόδοσή του, η οποία εμφανίζεται σταθερά ίδια (70 hp), ενώ διαφορά δεν προκύπτει ούτε στο δηλωθέν βάρος. Η μόνη αξιοσημείωτη διαφοροποίηση αφορά στον εκπεμπόμενο θόρυβο που δηλώνεται 1 dB (ντεσιμπέλ) λιγότερο, φωτογραφίζοντας είτε μια εσωτερική αλλαγή στην εξάτμιση ή ίσως ένα νέο τελικό.

Το SV650 – που εξαρχής διέθετε τον κινητήρα σε μια λίγο υψηλότερη στάθμη απόδοσης – εμφανίζεται να έχει χάσει περίπου 2.5 ίππους από τους 75 που απέδιδε, το βάρος του φορτώνεται δύο επιπλέον κιλά και η εξάτμισή του γίνεται 2 dB πιο ήσυχη. Και εδώ η εικασία είναι πως πρόκειται για εσωτερικές αλλαγές που δεν θα γίνονται αντιληπτές στο μάτι, εκτός αν η Suzuki έχει αποφασίσει να προσθέσει νέο τελικό εξάτμισης στο γυμνό της 650.

Όσον αφορά στο εμφανισιακό κομμάτι, αυτό προς το παρόν παραμένει εν πολλοίς άγνωστο. Μια λογική λέει πως δύσκολα θα μπει η Suzuki στον κόπο να ξανασχεδιάσει τις μοτοσυκλέτες της – κάτι που στα δύο συγκεκριμένα μοντέλα έχει επανειλλημένα κάνει στο παρελθόν – αλλά μπορούμε πραγματικά να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ενός V-Strom 650 στα πρότυπα του νέου (για το 2020) V-Strom 1050, δηλαδή με εμφάνιση φόρο-τιμής στο θρυλικό DR Big;

Φυσικά και δεν μπορούμε, πάντως ως τώρα δεν υπάρχει καμιά σχετική πληροφορία που να υπονοεί πως κάτι θα αλλάξει στις δύο μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες πέραν της προσαρμογής στις προδιαγραφές. Αυτό που φαίνεται πλέον βέβαιο είναι πως θα βρίσκονται ανάμεσά μας και το 2021.

Σημείωση: Στις δύο φωτογραφίες απεικονίζονται τα μοντέλα DL650 V-Strom και SV650Χ του 2020